Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Αχ Δημητράκη…

Τι το ‘θελες παλληκάρι μου;
Δεν καθόσουν εκεί που ήσουν, ή δεν πήγαινες κάπου αλλού, κάπου καλύτερα και για σένα και για τον ΠΑΟΚ;
Νόμισες ότι γυρνώντας στην ομάδα που αγαπάς θα την βοηθήσεις ν’ ανέβει 1-2 σκαλοπάτια ακόμα; Ότι θα συμβάλεις με το ταλέντο σου στην πραγματοποίηση των ονείρων όσων αγαπούν αυτή την ομάδα;
Λάθος Δημητράκη…
Ξεχνάς οτι «ο ΠΑΟΚ ανήκει στο λαό του» οτι «η δύναμή του είναι οι χιλιάδες οπαδοί του»; Από αυτό το τελευταίο θα έπρεπε να καταλάβεις ότι δεν χρειαζόμαστε παικταράδες προπονηταράδες και προεδράρες, τα καταφέρνουμε και μόνοι μας αφού «σε όποιο γήπεδο κι αν πάμε…»
Ενήργησες και τότε και τώρα χωρίς την έγκριση του «λαού» κι αυτά ο «λαός» δεν τα σηκώνει. Ποιος νόμισες ότι είσαι, ο Κούδας, ο Μπάνε, ο Ζαγόρ, ο Γ.Χ.; Όχι παλληκάρι μου, ένας Σαλπιγγίδης είσαι που μπορεί να μεγάλωσες στην Τούμπα και να δήλωνες ΠΑΟΚτσής στους Αθηναίους, αλλά ο «λαός» δεν τα τρώει αυτά. Κι αυτοί που σ’ έφεραν ξανά στον ΠΑΟΚ ας λάβουν υπ’ όψη τους την ανακοίνωση του Αθηναϊκού Συνδέσμου που λέει ότι «η αμέριστη συμπαράσταση στην Διοίκηση δεν είναι πια δεδομένη».
Είπαμε ο «λαός» δεν έχει ανάγκη κανέναν, πολύ περισσότερο «προδότες» «πουλημένους» «δεκανίκια» «φραγκοφονιάδες» «ιερόσυλους» (ξέρεις εσύ…)
Τώρα αν εγώ (ανάμεσα σε πάρα πολλούς) χάρηκα που ξαναγύρισες, δεν έχει μεγάλη σημασία, βλέπεις εγώ (ανάμεσα σε πάρα πολλούς) δεν είμαι ο «λαός», ένα πρόβατο είμαι που το ταΐζουν χόρτο οι δημοσιογράφοι, οι καρεκλοκένταυροι, τα φερέφωνα και τα παπαγαλάκια της διοίκησης, χώρια που δεν έχω (όπως και πάρα πολλοί) σωστή και αντικειμενική κρίση και αναπτυγμένο το αίσθημα της περηφάνιας και της τιμής.
Ένας απλός ΠΑΟΚτσής είμαι, ΔΕΝ είμαι ο ΠΑΟΚ.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τι ωραία να ειρωνεύεσαι αδέρφια σου?? και να αποθεώνεις έναν επαγγελματία.

Ανώνυμος είπε...

στην δύσκολη μόνο τα αδέρφια? σου θα σου συμπαρασταθούν και όχι οι επαγγελματίες.

Στο φινάλε σεβάσου τους αγώνες που έδωσαν κάποια αδέρφια? σου για να ζούμε τον σημερινό ΠΑΟΚ.

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@paokland, καμιά ειρωνία! Την θλιβερή πραγματικότητα εκφράζω όπως τουλάχιστον την αντιλαμβάνομαι εγώ. Μπορεί ο καθένας να έχει άποψη και να την εκφράζει, όπως μπορεί να αντιλαμβάνεται και διαφορετικά τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις σε όλες τις κοινωνικές δραστηριότητες. Δεν υπάρχει μόνο μια μορφή αγώνα για τον ΠΑΟΚ, αγώνα έδωσαν κι αυτοί που στερήθηκαν για να τον βοηθήσουν, αυτοί που διέδωσαν την ιδέα του, που μεγάλωσαν νέους οπαδούς σε δύσκολες εποχές. Σε διαβεβαιώ οτι το έγραψα με βαριά καρδιά γιατί βλέπω να έρχονται άσχημα πράγματα και δεν ήταν σκοπός μου να τσιγκλίσω κανέναν. Αν ήταν έτσι θα άφηνα ένα δηκτικό σχόλιο στο δικό σου blog.

Ανώνυμος είπε...

δεν έρχεται τίποτα.
Ο Ζαγοράκης έχει την στήριξη που χρειάζεται και που αξίζει.
Εδώ ρε μετά το χαμένο φαξ στο παιχνίδι με την Αλκμάαρ 500 άτομα κράζαμε τον γούμενο και 200 ήμασταν έξω από την βορειοελλαδική!!!
Εσύ πιστεύεις τώρα θα έχει πρόβλημα ο πρόεδρος; Δεν νομίζω απλά λευκή επιταγή σε κανέναν ειδικά σε τέτοια θέματα που τρυπάνε το στομάχι.