Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Σήμερα είμαι φορτωμένος (μέρος 2ο) Πόλεμος!

Πόλεμος!
Αν δεν γίνει, όλοι είμαστε άξιοι της συμφοράς, και ανάξιοι για οτιδήποτε καλύτερο. Οι εχθροί του λαού, αυτοί που θεωρούν εαυτούς ικανούς και άξιους να κυβερνήσουν όλους τους άλλους, σκέψη που από μόνη της είναι ύποπτη και ρατσιστική (εγώ είμαι εγώ κι εσείς όλοι κατώτεροι) δεν έχουν κανένα ενδοιασμό στην επίδειξη της ισχύος τους. Μην κοιτάτε ποιους χτυπάει το σύστημα την κάθε στιγμή, θα έρθει και η δική σας είναι αναπόφευκτο. Τώρα λένε ότι με το π.δ. περί απολύσεων και αποζημιώσεων οι εργατοτεχνίτες δεν θίγονται, αλλά μόνο οι υπάλληλοι. Μη τρώτε παραμύθι. Όλοι με τη σειρά.
Έχουμε και το καθημερινό Δελτίο κυβερνητικής προπαγάνδας του ΜΕΓΚΑ να καλεί όσους δημοσίους υπαλλήλους κάνουν αίτηση για συνταξιοδότηση να το ξανασκεφτούν γιατί το δικαίωμα τους είναι κατοχυρωμένο και μπορούν να φύγουν αργότερα χωρίς να χάσουν κάτι. Τέτοια εμπιστοσύνη πρέπει να επιδειχθεί απέναντι στην κυβέρνηση, εξ άλλου την δικαιούται...
Αν δουλεύουμε μέχρι τα 65+ πώς θα δημιουργηθούν θέσεις για τους νέους; Γιατί να κρατήσει ο εργοδότης τον 55άρη ενώ μπορεί στη θέση του να πάρει τον 21-25 που θα του κοστίζει τα μισά και που σε 3 χρόνια μπορεί να τον διώξει κι αυτόν για να πάρει πάλι έναν 21-25. Λιγότεροι εργαζόμενοι, λιγότερες ασφαλιστικές εισφορές. Μικρότερες αμοιβές λιγότερα χρήματα στην αγορά, μεγαλύτερη ύφεση. Περισσότεροι άνεργοι μεγιστοποίηση του οικονομικού προβλήματος του ΟΑΕΔ και ήδη γίνονται κουβέντες για χορήγηση επιδόματος ανεργίας μόνο σε όσους είναι στα όρια της εξαθλίωσης. Και πώς να σκεφτεί ο νέος την πιθανότητα δημιουργίας οικογένειας, με αποτέλεσμα έκρηξη του δημογραφικού, αλλοίωση της σύνθεσης του πληθυσμού (παράκληση μην ακούσω χαζά για εθνικιστικές θέσεις) ένα ντόμινο συμφορών πού δημιούργησε μια κάστα ανθρώπων που σφετερίστηκε την εξουσία με συνειδητά ψέματα.
Είμαστε γι αυτούς όλοι αναλώσιμοι,
ας τους αναλώσουμε λοιπόν χωρίς έλεος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: