Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Να γιατί δεν κάνουν ούτε για μπακάλικο…


Το 2010 πλήρωσα επιπλέον φόρο για τα εισοδήματα (μισθούς συντάξεις) του 2009, 1900€. Όπως με ενημέρωσε το TAXIS μετά την φετεινή ηλεκτρονική δήλωσή μου για τα εισοδήματα του 2010, θα πληρώσω 550€. Τα εισοδήματά μου ήταν μειωμένα λόγω της περικοπής δώρων Χριστουγέννων και Πάσχα και του επιδόματος αδείας, που σ’ εμένα σήμαιναν απώλεια 1250€. Άλλα εισοδήματα δεν υπήρχαν ούτε υπήρξε άλλη διαφοροποίηση στα 2 υπό κρίση οικονομικά έτη. Ας δούμε ποιοί και πόσα έχασαν από την άσκηση αυτής της ευφυούς οικονομικής πολιτικής. Τα ασφαλιστικά ταμεία έχασαν από τα εισφορές (δεν ξέρω πόσα, αλλά έχασαν), έχασα εγώ 1250€, έχασε η αγορά από την μειωμένη αγοραστική δύναμή μου, και οι καραγκιόζηδες της κυβέρνησης έχασαν 1450€ από τη διαφορά του φόρου (1900-550=1450). Έχασαν τα πιο πολλά!

Αν διαχειριζόταν μπακάλικο, θα το είχαν κλείσει σε μια βδομάδα…

Δεν υπάρχουν σχόλια: