Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Συναίνεση; Αποδείξεις…


Την δική μου συναίνεση δεν θα την πάρετε επικαλούμενοι διάφορα φοβερά και τρομερά που μας περιμένουν έτσι και δεν σας την δώσω, αν και τα πεπραγμένα σας δείχνουν ότι όχι απλά δεν την έχετε ανάγκη, αλλά την έχετε γραμμένη… Ας υποθέσουμε όμως -για χάρη του άρθρου- οτι μου την ζητάτε. Εγώ, σαν υπεύθυνος ελεγκτικός μηχανισμός έχω κάποιες τυπικές απαιτήσεις. Πρώτα θα μου φέρετε, όλοι εσείς οι επιβήτορες της χώρας, όλες τις αποδείξεις που αποδεικνύουν πόσα σε ποιούς και γιατί χρωστάμε όλα όσα λένε, και ποιών υπογραφές βρίσκονται κάτω από κάθε χρεωστούμενο. Αυτά θα πρέπει απαραίτητα να συνοδεύονται από αποδεικτικά του πόσο ωφέλησαν τη χώρα αυτά τα ποσά και πόσο ωφελήθηκα εγώ ή οποιοσδήποτε άλλος από τον δανεισμό τους. Από τη στιγμή που θα γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει να ακολουθήσει επιμερισμός των ποσοστών συμμετοχής στην οφειλή ανάλογα με την ωφέλεια που είχε ο καθ’ ένας και εκπόνηση σχεδίου για την συμμετοχή του στην αποπληρωμή. Πρωτίστως θα πρέπει να επιβαρυνθούν όσοι με τις πράξεις ή/και τις παραλείψεις τους οδήγησαν τη χώρα στην κατάσταση που αίφνης ανακαλύψατε σαν άρτι μετοικήσαντες εδώ και που με τόσο μελανά χρώματα περιγράφετε. Επειδή κανείς δεν περιμένει να κάνετε κάτι τέτοιο γιατί αν είχατε τέτοια πρόθεση θα το είχατε κάνει ήδη, την δική μου (αδιάφορη) συναίνεση ούτε στα όνειρά σας δεν θα την δείτε. Κατόπιν αυτών ευθέως, στα ίσια που λένε, σας θεωρώ όχι κοινούς κλέφτες και πορτοφολάδες, αλλά ληστές που δια της βίας αποσπάτε από τους πολίτες χρήματα και από τη χώρα περιουσιακά στοιχεία ιδιαίτερα μεγάλης αξίας, (ΔΕΗ ΟΤΕ ΟΛΠ ΟΛΘ ΟΠΑΠ ΕΥΔΑΠ ΕΥΑΘ ΤΤ κ.α) εγκλήματα κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση που ο ανόητος εκπρόσωπός σας αποκάλεσε προχθές «παρεμβάσεις».

2 σχόλια:

Swell είπε...

Πως λέγανε παλιά στα δικαστήρια: Τη βίασε βέβαια, αλλά κι αυτή συναίνεσε. Αθώος ο βιαστής!

tzonakos είπε...

H συναίνεση σε οτιδήποτε, έχει πάντα και κάποια όρια. Το να σου λένε όλο ΝΑΙ δεν ειναι πλέον συναίνεση, αλλα κάτι άλλο.
Ο κόσμος έχει ξεπεράσει πια τα όρια του και αρνείται όσο μπορεί να συναινέσει άλλο. Και με το δίκιο.