Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008

Καλο ταξείδι Πρόεδρε...


Έφυγε σε ηλικία 74 ετών ο Πρόεδρος Τάσσος Παπαδόπουλος.

Όταν προ ημερών του ευχήθηκα "περαστικά" σε μια ανάρτηση, δέχθηκα νουθεσίες από φίλους, "αυτός έκανε εκείνο, το γραφείο του έτσι, οι δουλειές του το άλλο..."

Εγώ απλά είχα εκφράσει τις ευχές μου στον ΜΟΝΟ Έλληνα πολιτικό που μ' έκανε περήφανο με τη στάση του στο σχέδιο Ανάν.

Σ' εκείνον ευχήθηκα περαστικά, εκείνον αποχαιρετώ τώρα.

Το θαρραλέο ΟΧΙ του απέναντι στους Αμερικανούς και τους υποτελείς τους Ελλαδίτες και Κύπριους, αυτό αποχαιρετώ.

Τα άλλα για γραφεία, μπίζνες και ...άλλα, δεν έχουν να κάνουν με την στάση του στο θέμα αυτό.

2 σχόλια:

Swell είπε...

Καλησπέρα, σωστά τα λες. Ηταν ο μόνος. Οι Ελληνες πολιτικοί έκαναν επιεικώς τις πάπιες.

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Ναι swell, όλοι οι άλλοι ήταν "ναι αλλά, όχι ακριβώς, κάπως έτσι" και κάτι τέτοια. Καθαρό "οχι" είπε μόνο το ΚΚΕ για τους δικούς του λόγους (αντιαμερικανισμοί, αντιευρωπαϊσμοί κλπ)