Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Πέμπτη 7 Αυγούστου 2008

Αλογοσκούφη ρήσεις


Κάτω από το ασήκωτο βάρος των ευθυνών που δεν τον αφήνουν να κλείσει μάτι, ο υπουργός βρήκε το σθένος να ορθώσει το ανάστημά του και να προβεί στην παρακάτω δήλωση.

«Ως υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών έχω ευθύνη να εφαρμόζω την κυβερνητική πολιτική για την ανάπτυξη, την απασχόληση και την κοινωνική συνοχή.

Αυτό έκανα, αυτό κάνω και αυτό θα συνεχίσω να κάνω».


"Ανάπτυξη" εννοεί βέβαια των πολύ ολίγων, "απασχόληση" δεν εννοεί βέβαια εργασία, και "κοινωνική συνοχή"... οι κοινωνιολόγοι ψάχνουν να βρούν τι εννοεί.


Η τελευταία απειλητική φράση, δεν χρειάζεται επεξήγηση.

2 σχόλια:

Spyros Vlahos είπε...

Με τέτοιες κουβέντες αισθάνομαι κι εγώ ... Γιάννης Αγιάννης

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Όλοι...