Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Δευτέρα 25 Αυγούστου 2008

25 Αυγούστου 1821, 1898

Στις 25 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
το 1821
Η μάχη στα Βασιλικά
(μεταξύ Λαμίας και Αταλάντης). Οι οπλαρχηγοί Δυοβουνιώτης, Πανουργιάς και Γκούρας, αντιμετωπίζουν δύναμη 8.000 Τούρκων, η οποία προερχόμενη από την Μακεδονία με αρχηγό τον Μπεϊράν πασά, είχε προορισμό την Πελοπόννησο. Οι Τούρκοι υπέστησαν μεγάλη ήττα και αφήνοντας πίσω 700 νεκρούς, υποχώρησαν στη βάση τους στη Λαμία. Έτσι ματαιώθηκε η κάθοδος του Μπεϊράν στην Πελοπόννησο, όπως και του Ομέρ Βρυώνη, που γύρισε στα Γιάννενα.
το 1898
Η σφαγή του Ηρακλείου
. Ενώ οι Μεγάλες Δυνάμεις είχαν προκρίνει την αυτονομία της Κρήτης σαν λύση του Κρητικού προβλήματος και η γενική συνέλευση των Κρητών την είχε αποδεχθεί (σαν προσωρινή) στις 18 Ιουλίου, ο Τουρκικός όχλος με την παρότρυνση των Τουρκικών στρατιωτικών και διοικητικών αρχών του νησιού, προβαίνει σε πρωτοφανείς σφαγές των αμάχων χριστιανών. Τα θύματα είναι εκατοντάδες μεταξύ των οποίων και 17 Άγγλοι στρατιώτες.

2 σχόλια:

palalos είπε...

την καλημερα μου και τα μπραβο μου για τις καθημερινες ιστορικες πληροφοριες!

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Να 'σαι καλά παλαλέ, μ' αρέσει η Ιστορία και κάνω ότι μπορώ να μην ξεχνιέται.