Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Ο ΔΟΛ καθοδηγεί

Κάθε φορά που δεν είστε καλά παιδιά, έρχεται ο ΔΟΛ να σας μαλώσει με τον τρόπο του και να σας επαναφέρει στην τάξη. Έτσι και χθες , σας μέμφθηκε που απεργείτε ενώ ο πρωθυπουργός αγωνίζεται στο εξωτερικό για το καλό σας. Όμως ο ΓΑΠ δεν έπιασε την μπηχτή της εφημερίδας και από την Φινλανδία που βρίσκεται, δήλωσε: «Θα ήθελα κι εγώ να ήμουν διαδηλωτής». Παράνοια;

3 σχόλια:

Swell είπε...

Μαλακία. Αλλη μία.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Όχι, για να μη ξεχνιόμαστε. Οι απεργίες βλάπτουν το ΓΑΠ.

tzonakos είπε...

Δε μπα να λέει ο ΔΟΛ, ποιός τον διαβάζει ;