Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Άντε παλληκαράκια, λίγο ακόμα…

Λίγη προσπάθεια ακόμα και το καράβι θα πέσει στα βράχια.
Ποιος Βιολίδης και ποιος Ζαγοράκης τώρα! Ο «λαός» να’ ναι καλά και θα βρεθεί η άκρη. Κάτι καταλήψεις, κάτι πορείες, κάτι «ο ΠΑΟΚ δεν πεθαίνει Αθήνα ……νη» και η λύση θα ‘ρθει. Μπορεί ο Δερμιτζάκης και ο Βιολίδης να μην είπαν ονόματα, αλλά δεν ήταν απαραίτητο, όλοι κατάλαβαν ποιους εννοούσαν, ακόμα κι αυτοί που ρωτούσαν «ποιους εννοείτε». Αυτοί που καθοδηγούν τους «32» (ή 34), που βάζουν την σφραγίδα σε κείμενα εκπροσωπώντας τον «λαό», αλλά και αυτοί που παίρνουν στα σοβαρά κάθε διάδοση, κάθε ψίθυρο, κάθε ατεκμηρίωτη κατηγορία.

Μια βδομάδα πριν, κάποιος παλιός δημοσιογράφος που κάποτε έκανε ρεπορτάζ ΠΑΟΚ και τώρα αρθρογραφεί σε αθλητικό έντυπο, μου έλεγε τάχα εμπιστευτικά «ξέρεις τι όργια γίνονται στην ΠΑΕ; Ο Βιολίδης παίρνει ζεστό χρήμα και βάζει επιταγές μηνών!» Εγώ τον έγραψα, αλλά όπως αποδείχθηκε η οργανωμένη διάδοση τέτοιων «εμπιστευτικών πληροφοριών» έπιασε τόπο. Και βγήκε εκείνη η ανακοίνωση με τα κατάπτυστα υπονοούμενα για το «που πάνε τα λεφτά» «κλάψα για τα χρέη» κλπ. Θα μου πεις, εδώ πιστέψανε την παπαριά ότι «ο Ζαγοράκης έδωσε εντολή στα ΜΑΤ να ρίξουν χημικά στον λαό» και δεν θα πιστέψουν κάτι πιο εύπεπτο;
Γι αυτό λέω ακόμα λίγη προσπάθεια. Πού θα πάει, θα μείνει μόνος, θα σκάσει, θα τα βροντήξει και μετά θα βρεθεί ένας άλλος «λαοπρόβλητος» να κουμαντάρει το καράβι.
Άντε λοιπόν, να τελειώνουμε!

1 σχόλιο:

Panagiotis είπε...

Ποιός ξέρει τί έτρωγε "ο λαός" επί Γούμενων και Παγώνηδων.