Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Σάββατο 18 Απριλίου 2009

Αμαρτία μου, μέρες που είναι…

«Αμαρτία εξομολογουμένη, ούκ έστι αμαρτία»
Πάω χθες νωρίς απόγευμα στην «Κυρίλλου και Μεθοδίου» να προσκυνήσω τον Επιτάφιο. Είναι χρόνια τώρα που η σχέση μου με την Εκκλησία περιορίζεται σε δυο τρείς σύντομες επισκέψεις το χρόνο σε μέρες σημαδιακές.
Μπροστά στην εκκλησία, παρκαρισμένο κάθετα στο πεζοδρόμιο εμποδίζοντας τη διέλευση των πεζών ένα Νισάν πράσινο χωρίς πινακίδες, στο οποίο όταν έφευγα είκοσι λεπτά αργότερα επιβιβαζόταν ο ιερέας κι έφευγε. Στο παγκάρι μια κυρία της «φιλοπτώχου» με ρώτησε αν θέλω να συνεισφέρω στο συσσίτιο των απόρων που οργάνωνε ο Ναός. Από το καμπαναριό ακουγόταν πένθιμος ο ήχος της καμπάνας, αλλοίμονο ψηφιακός και προγραμματισμένος πιά, μέσα ηχογραφημένες ψαλμωδίες μάταια προσπαθούσαν να δημιουργήσουν κατανυκτική ατμόσφαιρα, και τα καντήλια χωρίς λάδι και φυτιλάκι αφού έχουν γίνει κι αυτά ηλεκτρικά.
Ελπίζω να έγινα σαφής και κατανοητός
Καλή Ανάσταση σε ΟΛΟΥΣ, ΠΑΝΤΟΥ και στα ΠΑΝΤΑ!

6 σχόλια:

alterego είπε...

Εισαι απολυτα κατανοητος φιλε. Καποια πραγματα δεν πρεπει να αλλαζουν ποτε κι ομως αλλαξαν. Ειδικα αυτος ο ψηφιακος ηχος της καμπανας πολυ με εκνευριζει. Παρ ολα αυτα Καλη Ανασταση

Swell είπε...

Nα με συγχωρείς, αλλά τί ήθελες κι εσύ τέτοιες μέρες σε εκκλησία; Όταν η υποκρισία γίνεται επιστήμη...

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Καλή Ανάσταση φίλε...

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@swell, όπως πάνε θα μου τισ κόψουν κι αυτές...
καλή Ανάσταση!

ange-ta είπε...

καλή Λαμπρή,

Να συμπληρώσω την σουέλ:

Nα με συγχωρείς, αλλά τί ήθελες κι εσύ τέτοιες μέρες σε εκκλησία; Όταν η υποκρισία γίνεται επιστήμη...
και η επιστήμη θρησκεία;

palalos είπε...

ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.