Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

Μια ανάλαφρη απορία...

Όταν έχεις δει τον Χατζηχρήστο στο παρακάτω και στον Ηλία του 16ου


πώς είναι δυνατό να τρέχεις στο θέατρο... να δεις Τι; και ποιόν;
Μερικά πράγματα δεν σηκώνουν αντιγραφή

Και βεβαίως δεν αντιγράφεται ο έξοχος Λογοθετίδης στον "Ήρωα με παντούφλες"

γνώμη μου...

7 σχόλια:

she smiles είπε...

an den deis ton xari klin kalytera na mhn eisai toso apolytos... (leme twra)


o kosmos nomizei oti mporei na kanei ta panta...telika apla ta kseftilizei!

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@she smiles, δηλαδή είναι καλός;
δεν έχω δεί κανένα από τα 3...

she smiles είπε...

yparxei periptwsh na einai kalos?

den nomizw!

Kirki είπε...

πιο πολύ δε θα μπορούσα να συμφωνήσω.Φαγώθηκαν στη δουλειά να πάμε στον Φιλιππίδη στο θέατρο.Και άλλες να πάνε στον Ηλία.Πέραν του ότι ο Φιλιππίδης δε μ αρέσει καθόλου,θεωρώ αυτές τις δύο ταινίες τις κορυφαιες του Χατζηχρήστου.Και τις μόνες που μ αρέσουν απ αυτές που έκανε.Δεν ήμουν ποτέ φαν του.Αλλά σ αυτές τις δύο είναι ανεπανάληπτος.

Τώρα στον Λογοθετίδη πάτησες στο αδύνατο σημείο μου.Είναι ο κορυφαίος,ο ένας ο μοναδικός,αυτός στον οποίο πάτησαν όλοι οι επόμενοι.Δεν έχω λόγια να εκφράσω την αγάπη μου στον Λογοθετίδη.Απειρες σκηνές θα μπορούσα να αναφέρω.Αλλά θα θυμήσω μία που όποιος δεν την έχει δει χάνει.Οποτε τη βλέπω πέφτω κάτω απ τα γέλια.Και δε γελάω εύκολα.Πίστεψέ με.
Είναι η σκηνή απ το Οι Γερμανοί ξανάρχονται όπου έχει δύο ανεπανάληπτους διαλόγους με τον "τρελό" Τσαγανέα και τον "λογικό"Φωτόπουλο.Δε θα πω περισσότερα.Δείτε τη και θα με θυμηθείτε.
Ο Λογοθετίδης δεν έπαιζε τον ρόλο.Ηταν ο εκάστοτε ρόλος.
Αξέχαστος πραγματικά

Μιχάλης Ρ. είπε...

Είδα την παράσταση του Φιλιππίδη στην Αθήνα. Αυτοί που τη συγκρίνουν με το ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ή τα παίρνουν ή τα πιάνουν ή τους πληρώνουν. Μέσα από την υπερβολή δεν υπάρχει κωμωδία αλλά η «ελληνοφρένεια».
Έχω κάτι φίλους στην Τρίπολη της Αρκαδίας και θα πάω με το γιο (το γουρλή) να τους δούμε. Καλημέρα φίλε!

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@Kirki,και Μιχάλη, και μόνο που προσπαθούν να τους μιμηθούν το θεωρώ προσβολή.

@Kirki, λατρεύω τις παλιές (καλές) κωμωδίες, τις περισσότερες ατάκες τις ξέρω απ' έξω, ο Χατζηχρήστος όντως γι αυτές τις δύο μόνο αξίζει, ο Λογοθετίδης μέγας.

@Μιχάλη, το γούρι και τα μάτια σου...

nelly είπε...

Μαζι σου 100%