Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Παρασκευή 17 Απριλίου 2009

Είπαν...


Ο καλλίτερος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον σου είναι
ΝΑ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΕΣΥ

Θάρρος δεν είναι η έλλειψη φόβου, αλλά
Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΡΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΦΟΒΟ

Μην εξηγείς τον εαυτό σου
ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ
ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ

Οι άνθρωποι μπορεί να αμφιβάλουν για οτι λες
ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΟΜΩΣ ΟΣΑ ΚΑΝΕΙΣ

Ένας με ένα ρολόϊ ξέρει τι ώρα είναι
ΜΕ ΔΥΟ ΕΧΕΙ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ

Μην κοιτάς πού έπεσες
αλλά ΠΟΥ ΣΚΟΝΤΑΨΕΣ

Να βλέπεις τη ζωή από το παρμπριζ
ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΘΡΕΦΤΑΚΙΑ

3 σχόλια:

Unknown είπε...

κι οταν πέφτεις βαζ τα χέρια μπροστα,σαν σνασηκωθείς θα εχεις κερδίσει το χαμένο εδαφος

desa είπε...

πολύ ωραία. μου επιτρέπεις να στα κλέψω? με την ανάλογη αναφορά φυσικά

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@desa ελεύθερα, κι εγώ από αλλού τα πήρα...