Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Σε ποιους χρωστάω

Κάτι ψιλά στο «Χόντος», 2 δόσεις (των 55 ευρώ) στον Κωτσόβολο, και 15.000 στην Εθνική για αγορά αυτοκινήτου τον Ιανουάριο. Αγορά που αποφασίστηκε μετά από σοβαρή μελέτη και υπολογισμό της οικονομικής μου κατάστασης, δάνειο που είναι διακανονισμένο σε βάθος πενταετίας (300 ευρώ το μήνα). Έρχεσαι τώρα και μου κόβεις 2 συντάξεις, δηλαδή την ετήσια δόση του δανείου μου και συγχρόνως μου μειώνεις και τη σύνταξη με την επαναφορά της καταδικασμένης εισφοράς τύπου ΛΑΦΚΑ, γιατί η φάρα σου εδώ και χρόνια δημιουργούσε συνεχώς τεράστια χρέη.
Στα παπάρια σου βέβαια η αναστάτωση που προκαλείς, μικρή σ’ εμένα μπροστά στην τεράστια κάποιου άλλου που έστειλε το παιδί του να σπουδάσει σε άλλη πόλη ή στο εξωτερικό, ή άλλου που έχει πάρει δάνειο για σπίτι. (Ξέρεις από σπίτι με δάνειο, ο πατέρας σου με δάνειο έκανε το «κωλόσπιτο»)
Ανίκανε, ΔΝΤ και σια δεν σου ζήτησαν να κόψεις τους μισθούς και τις συντάξεις, σου ζήτησαν να μειώσεις τις δαπάνες του δημοσίου και να αυξήσεις τα έσοδα. Το ξερό σου όμως δεν κατέβασε άλλη ιδέα από την επιδρομή στα εισοδήματα των μισθοσυντήρητων και την ληστρική αύξηση του ΦΠΑ. Αντί να ξαμοληθείς να μαζέψεις τα 30 δις του μη αποδοθέντος ΦΠΑ εσύ το αυξάνεις. Τι σε κάνει να πιστεύεις ευφυέστατε ότι αυτοί που δεν απέδιδαν το 9-19% θα αποδίδουν από δω και μπρος το 20,21,22,23%; Απλά θα έχουν μια ακόμα ευκαιρία πλουτισμού.
Άκουσέ με καλά.
Τους ψεύτες και τους κλέφτες δεν μπορώ να τους εμπιστευτώ πόσο μάλλον όταν είναι και τα δύο και κατά συρροή. Ως εκ τούτου κι επειδή είσαι στον κατάλογο δεν σε εμπιστεύομαι, σε θεωρώ υπεύθυνο (μαζί με άλλους) για εκεί που φτάσαμε και για εκεί που μας πας. Αν σας ένοιαζε «η σωτηρία της πατρίδας» θα είχατε παραιτηθεί όλοι. Το ποιόν και οι προθέσεις σας φαίνονται από δύο φράσεις.
Πρώτη. «Θα ζητήσω από τον πρόεδρο της βουλής να ζητήσει από τους βουλευτές ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΝ να παραιτηθούν του 13ου και 14ου μισθού»
Κι αν δεν δεχθούν; Εμάς μας ζήτησες να την δεχθούμε;
Δεύτερη «το προσωπικό της βουλής (τα «δικά σας παιδιά» δηλαδή)θα υποστεί την περικοπή 13ου και 14ου, αλλά ο 15ος και 16ος δεν είναι μισθοί, υπάγονται στα επιδόματα και θα υποστούν την ανάλογη μείωση.» Όλοι ίσοι ε;
Να μην παραλείψω να αναφέρω και την μεγαλοψυχία σου
«Δεν περικόπτονται 13η και 14η σύνταξη εφ’ όσον είναι κάτω από 600 ευρώ»
Μπράβο ρε γίγαντα υπερασπιστή των φτωχών και αδυνάτων. Βρήκες την διαχωριστική γραμμή. 600 φτωχός 610 πλούσιος.
Κλείνω με μια επισήμανση.
Στην Οδύσσεια που τόσο συχνά επικαλείσαι τελευταία, σου θυμίζω ότι ο Οδυσσέας έφτασε τελικά μόνος του στην Ιθάκη.
Όλοι οι άλλοι πέθαναν, πνίγηκαν, σκοτώθηκαν

1 σχόλιο:

Swell είπε...

Nα μη σου πω κι εγώ σε πόσους χρωστώ, γιατί θα χρειαστώ διπλοσέντονο. Ούτε θα σου πω πόσο αγανακτισμένος είμαι με τον αλήτη. Αυτόν που είπε προχθές ότι "Το ΠΑΣΟΚ έχει στη κόκκινη γραμμή ΤΗΣ, τον εργαζόμενο. Σήμερα βλέπουμε τη φωτιά, ότι η φωτιά απειλεί να εξαπλωθεί."