Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Κυριακή 18 Απριλίου 2010

Η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της ΠΑΕ Ολυμπιακός

Η Α.Μ.Κ. της ΠΑΕ Ολυμπιακός, έκλεισε με επιτυχία αφού καλύφθηκε σχεδόν εξ ολοκλήρου από τον Σ. Κόκκαλη. Λέω σχεδόν, γιατί σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση (βρίσκεται και στο σάιτ του Ολυμπιακού) στην αύξηση πήρε μέρος και η κυρία Μαρμαρά καταθέτοντας το ποσό των 994.580 ευρώ γινόμενη έτσι μέτοχος της ΠΑΕ σε ποσοστό 1%.
Πρόκειται για την κυρία Σταματίνα Μαρμαρά σύζυγο του στενού συνεργάτη του Σωκράτη Κόκκαλη Γ.Σαλονίκη, και το όνομα της οποίας φιγουράρει στη λίστα που κατέθεσε με επερώτηση στη Βουλή η βουλευτής κ. Κανέλλη, με διάφορους νικητές του «πάμε στοίχημα» οι οποίοι εμφανίζονται να έχουν κερδίσει τεράστια ποσά. Η συγκεκριμένη κυρία φέρεται (με βεβαιώσεις του ΟΠΑΠ) να έχει κερδίσει στο στοίχημα μέσα σε δύο χρόνια 11.000.000 ευρώ.
Υποστηρίζουν διάφοροι και η επερώτηση της Κανέλλη υπονοεί το ύποπτο του πράγματος (αλλιώς δεν θα την υπέβαλε), ότι κάτι τρέχει με το λογισμικό του ΟΠΑΠ και την Ιντραλότ που το εγκατέστησε, ότι δηλαδή κάποιοι έχουν τη δυνατότητα να στοιχηματίζουν μετά τη λήξη των αγώνων.
Εγώ λέω ότι όλα αυτά είναι τερατώδη ψέματα, προϊόντα αρρωστημένης φαντασίας και προσπάθειες σπίλωσης τιμίων προσώπων.
Αν όμως ήμουν εισαγγελέας, θα ένοιωθα την υποχρέωση να διερευνήσω την υπόθεση, τις καταγγελίες ή ακόμα και τις φήμες, όχι για τίποτε άλλο αλλά για να μη μπορεί ο καθένας να λέει το μακρύ και το κοντό του.
Αλλά δεν είμαι…

Δεν υπάρχουν σχόλια: