Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Μην απλώσετε χέρι απατεώνες…

Συνέχεια μας βομβαρδίζετε με όλα τα μέσα που έχετε στη διάθεσή σας, τα κάθε μορφής και ειδικότητας τσιράκια, τα δεκανίκια της κάθε εξουσίας, τους δια(παρα)μορφωτές της κοινής γνώμης, ότι επίκεινται μέτρα σκληρά, νύχτες Αγίου Βαρθολομαίου σε βάρος μας κι ότι εσείς δίνετε αγώνα σκληρό προκειμένου να τα κάνετε ηπιότερα.
Παγώματα μισθών και συντάξεων, κόψιμο 14ου μισθού και ίσως και 13ου και άλλα διάφορα διαρρέουν από δω κι από κεί προκειμένου να δοκιμασθούν οι αντιδράσεις και να προλειανθεί το έδαφος. Παράλληλα κάτι σφυγμομετρήσεις παρουσιάζουν μεγάλη αποδοχή των ήδη ληφθέντων μέτρων σε βαθμό σχεδόν ικανοποίησης(!!!).
Για πάγωμα τιμών ούτε κουβέντα. Σήμερα πήρε η συμβία κατεψυγμένο αρακά από τη λαϊκή με 1,20 ενώ την προηγούμενη βδομάδα είχε 1,10. Στην ερώτηση «γιατί;» πήρε την απάντηση «στον αρακά κόλλησες μαντάμ; Όλα ανεβαίνουν»
Στο «δια ταύτα» όμως. Σε ετήσιες αποδοχές (σύνταξη) 23.544,48 ευρώ, και χωρίς εισόδημα από άλλες πηγές, πλήρωσα φόρο 3.117,01 (13%).
Βγαίνει κι ένας υφυπουργός και λέει πως αν δεν ληφθούν μέτρα, το ΙΚΑ δεν θα έχει να πληρώσει συντάξεις μετά τον Ιούνιο. Και ποιος έφαγε τα λεφτά του ΙΚΑ; Εγώ; Εγώ κι ο εργοδότης μου πληρώναμε επί δεκαετίες, εσείς όμως μια με τα μηδενικά επιτόκια στις καταθέσεις των ταμείων, μια με το χρηματιστήριο, την άλλη με τα δο(γα)μημένα ομόλογα, τις χαριστικές ρυθμίσεις στους μεγαλοοφειλέτες και την διαπιστωμένη πια ανικανότητα διαχείρισης, «ανακαλύπτετε» πολύ αργά ένα χάος που επί χρόνια συντηρούσατε.
Δεν μπορεί «σοβαροί άνθρωποι» (λέμε τώρα) να νομίζετε ότι θα κερδίσετε κάτι κόβοντας τον 14ο. Το δώρο του Πάσχα και των Χριστουγέννων κινούν κατά ένα μεγάλο ποσοστό την αγορά. Κόβοντάς τα ή έστω μειώνοντάς τα, θα μειώσετε κι άλλο τον τζίρο, θα πέσουν τα έσοδα από φπα, εγώ θα πληρώσω λιγότερο φόρο και σ’ εσάς θα μείνει η ρετσινιά της λαθροχειρίας και της συνέχισης της αφαίμαξης των λαϊκών εισοδημάτων. Πάρ’ τε πρώτα από εκεί που πρέπει, βάλ’ τε και κανένα λαμόγιο στη φυλακή.
Άντε γιατί άμα αρχίσουν τα "υποζύγια" να τσινάνε δεν θα ξέρετε από πού να φύγετε.
υγ. Είμαι βέβαιος οτι η Ευρώπη κάνει ένα πείραμα στην Ελλάδα που αν πετύχει θα εφαρμοστεί σ' όλες τις χώρες. Φτηνότερα εργατικά χέρια, ευέλικτες συνθήκες απασχόλησης, καλπασμός του πλουτισμού των λίγων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: