Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

«Λεφτά υπάρχουν» (για λίγους)

Ανάμεσα σ’ αυτά που μου ‘πε να γράψω ο κύριος του 4ου (προχθές) ήταν και κάτι σχετικά με τις επιτροπές της Βουλής.
Και τι μαθαίνω χθες;
Συστάθηκαν δύο εξεταστικές επιτροπές (από 19 μέλη η κάθε μια) για τα «εξοπλιστικά» και το «Βατοπαίδι» (ξανά).
Οι βουλευτές που μετείχαν στην προηγούμενη
(την Βατοπαιδινή) πραγματοποίησαν 47 συνεδριάσεις συνολικής διάρκειας 250 ωρών και αμοίφθηκαν με το ποσό των 13.583 ευρώ ο καθείς. Δηλαδή πληρώθηκαν 54,3 ευρώ για κάθε ώρα! Όλοι εσείς που εργάζεστε ξέρετε πόσο δύσκολα βγαίνει ένα πενηντάρικο την ημέρα που οι κύριοι αυτοί το τσέπωσαν σε μια ώρα. Και να πεις ότι παρήγαγαν έργο πάει στο διάολο, αντάλλαζαν τις συνήθεις παπαριές και αποτέλεσμα «ζερό».
Τώρα θα ξανασυνεδριάσουν γιατί άνθρωποι είναι κι έχουν ανάγκες να καλύψουν!
Έχω και συνέχεια...(σε λίγο)

Δεν υπάρχουν σχόλια: