Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

Περί αγροτών στη Λάρισα

Μπαίνει μέσα φουριόζος ο Ιαβέρης.
-Εσύ που είσαι υποστηρικτής των αγροτών, θα μου κάνεις μια χάρη;
-Κατ’ αρχήν, εγώ υποστηρίζω όλους τους εν δικαίω ευρισκόμενους, όσο για τους αγρότες τους ξεφώνισα για τα μπλόκα…
-Καλά, καλά…το μπλόκο στον κόμβο της Νίκαιας τον έχεις ακουστά;
-Ναι είναι έξω από τη Λάρισα…
-Για πήγαινε σε παρακαλώ στο google earth και κατέβα χαμηλά πάνω από τη Νίκαια…
-Λοιπόν, τι θέλεις;
-Όλα αυτά τα μπλε παραλληλόγραμμα που βλέπεις είναι κολυμβητήρια ή μήπως πισίνες;
Θα μπορούσα να του πω ότι ενδεχομένως στη Νίκαια να έχτισαν σπίτι πλούσιοι Λαρισαίοι, βιομήχανοι, έμποροι και κάποιοι μεγαλοαγρότες, αλλά το βλέμμα του ήταν αγριεμένο. –Και το νερό από αγροτικές γεωτρήσεις θα είναι, οι περισσότερες από τις οποίες είναι παράνομες…

Δεν υπάρχουν σχόλια: