Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Κλέφτες,ληστές, απατεώνες...


Η συμμορία που κάνει κουμάντο στη χώρα μου έστειλε τον λογαριασμό για την ΔΕΗ.
Περίοδος κατανάλωσης 10/10/2012-11/2/2013
Κατανάλωση ρεύματος        73,49€
Σύστημα μεταφοράς             5,58
Σύστημα διανομής             20,13
Μείωση εκπομπών ρύπων   7,68
Μετά διαπιστώνω ότι ο Δήμος θεωρεί ότι μένω σε λαστιχένιο σπίτι γιατί μου το χρεώνει στα ΔΤ 110τ.μ., στον ΔΦ 83τ.μ. και στο ΤΑΠ 72τ.μ. Σύνολο για τον Δήμο 43,18. Έπεται η ΕΡΤ (εγώ δεν διαμαρτύρομαι) 9,2 και το πακέτο ολοκληρώνεται με το χαράτσι 86,40. Σύνολο 230!
230 να ‘ναι οι μέρες σας, κι εκείνες στο κρεβάτι… 

1 σχόλιο:

palalos είπε...

ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ...ΝΟΜΙΜΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ ... ΤΟ ΣΟΥΛΤΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ , ΟΠΟΥ ΟΙ "ΠΟΛΛΟΙ" ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟ "ΚΟΛΑΣΤΗΡΙΟ" ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ...