Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

ΕΡΤ


Άκουγα μια ραδιοφωνική εκπομπή και μου ‘κανε εντύπωση η αγανάκτηση του παραγωγού για το ποσό που πληρώνουμε για την ΕΡΤ μέσω της ΔΕΗ. Ο άνθρωπος δεν βρίσκει με τι άλλο να αγανακτήσει και βρήκε αυτό. Δικαίωμά του. Όμως όπως κάθε τι δημόσιο έτσι και η ΕΡΤ πληρώνεται απ’ όλους μας άμεσα (ΕΡΤ) ή έμμεσα (κυβέρνηση, κόμματα, το δημόσιο γενικά). Το ερώτημα είναι αν πρέπει να υπάρχει δημόσια τηλεόραση και αν αυτή που υπάρχει αξίζει τα λεφτά της. Η δική μου απάντηση και στα δύο είναι ΝΑΙ.
Ναι πρέπει να υπάρχει γιατί αλλιώς θα είχαμε μόνο τούρκικα, ριάλιτις, μαγειρικές, κουτσομπολιά και ελληνικά σήριαλ της κακιάς ώρας.
Ναι αξίζει τα λεφτά της για τις μεγάλες αθλητικές μεταδόσεις (Ολυμπιάδες, παγκόσμια και πανευρωπαϊκά πρωταθλήματα σε όλα τα σπορ) παραγωγές διαμάντια «του νερού τα παραμύθια», «χωρίς αυτοκίνητο», «αληθινά σενάρια» (κ.α της ΕΤ3) «η εποχή των εικόνων», «μονόγραμμα», «παρασκήνιο»… αναρίθμητες εκπομπές ποιότητας, ξένες σειρές όπως «Ντάουτον» «Μπόργκεν», το πολύτιμο αρχείο της που ψηφιοποιήθηκε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: