Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Η Ποίηση σε … τρικυμία


Όπως και η κυβέρνηση. Η ποίηση λένε ότι βγάζει στην επιφάνεια τον ψυχισμό, τον εσωτερικό προβληματισμό του ποιητή. Στην περίπτωση του ποιητή-υπουργού ή υπουργού-ποιητή (δύσκολη η επιλογή της χειρότερης ιδιότητας) το συναίσθημα που αναδύεται από την μελέτη των πεπραγμένων και των δύο ιδιοτήτων είναι ένα. Απελπισία.
Και για του λόγου το αληθές
ΟΔΥΣΣΕΙΑ (Από παλαιότερες συλλογές)
Δεμένος τρυφερός αλλιώτικος
Δεμένος στο κατάρτι μου.
Τόσα νερά στο δωμάτιό μου!
Ας έρθουν οι σύντροφοι
Ας έρθουν οι σειρήνες
Ας έρθει - έστω - ένας υδραυλικός.

Από τη συλλογή "ΘΕΜΑ"
δεν
δεν το φύλλο δεν
δέν-τρο
δεν η άνοιξη
δεν η επιθυμία
δεν ο δόλος δεν
δεν-τρο
δεν η λάμψη
δεν η μανία
δεν το κόκκινο
το κόκκινο δεν
δεν-τρο
δεν ω
δεν α
δεν αγωνία
δεν η κρύπτη
δεν η κρύπτη
δεν η κρύπτη δεν
δεν το φύλλο
δεν ΔΕΝΤΡΟ
Η τελευταία του συλλογή έχει τίτλο
«Τι μένει από το ρόδο; Το χέρι που το κοψε»

2 σχόλια:

Swell είπε...

Δεν πα να γ@μηθεί λέω εγώ...

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Ντροπή swell, τέτοια λόγια για τον ποιητή...