Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

ΕΤ3 – Ν.Ιωαννίνων – Χριστούγεννα

Απογευματινό δελτίο ειδήσεων στην ΕΤ3 προς το τέλος
του οποίου γίνεται μια αναφορά στις ομορφιές του Ν. Ιωαννίνων δημοφιλούς προορισμού την περίοδο των εορτών, και ακολουθεί ένα φιλμάκι με Ζαγοροχώρια, Μέτσοβο Γιάννενα κλπ, με μουσική επένδυση τον Frank Sinatra να τραγουδάει το «I’m dreaming of white Christmas»!!! Είμαι περίεργος, δε λέω, και συχνά στριφνός αλλά διαφήμιση της Ηπείρου με μουσική υπόκρουση Σινάτρα δεν το σήκωσε ο οργανισμός μου. Να περπατάει η κάμερα στα καλντερίμια των χωριών, να παίρνει πλάνα των πέτρινων σπιτιών μέσα στην ομίχλη και ν’ ακούς παράταιρη και άσχετη με την εικόνα μουσική… Αφού τους έσυρα όσα μου ‘ρχονταν, είπα να ξεδώσω με το να το πω και σ’ εσάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: