Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

Σταματώ την ανακύκλωση

Και την σταματώ γιατί είναι κοροϊδία, τουλάχιστον εδώ στη Θεσσαλονίκη.
Και είναι κοροϊδία, γιατί αφού μαζέψω τα ανακυκλώσιμα υλικά σε χωριστές σακούλες, τα κουβαλώ 200 μέτρα και οι κάδοι είναι σχεδόν πάντα γεμάτοι και ή πρέπει να τα ξαναγυρίσω σπίτι, ή να τα αφήσω στον σωρό που έχει δημιουργηθεί τριγύρω τους.

Μια στις τόσες περνάει ένα «ειδικό» όχημα μέσα στο οποίο αδειάζονται οι κάδοι. Όμως όπως έγραψα πριν 3-4 μέρες, αδειάζονται όλα τα προς ανακύκλωση υλικά ανακατεμένα, χαρτιά μπουκάλια, αλουμίνια, πλαστικά.
Δηλαδή τι; Τα πηγαίνουν κάπου οπου υπάρχουν συνεργεία που τα διαχωρίζουν; Δεν νομίζω, γιατί αν ήταν έτσι, για ποιο λόγο έχουν χωριστούς κάδους για την κάθε κατηγορία;
Τα πάνε λοιπόν στα σκουπίδια, όπως μου ‘λεγε κι ένας φίλος που δεν τον πίστευα. Εκτός αν τα πάνε σε κανέναν ιδιώτη που έχει τον χώρο και τον τρόπο να τα διαχωρίσει και να τα εκμεταλλευτεί.
Μια μέρα θα πάρω από πίσω το όχημα συλλογής και θα φωτογραφίσω την πορεία του. Αν κάνω λάθος θα το πω και θα ξαναρχίσω να ανακυκλώνω.

2 σχόλια:

ab irato είπε...

Έχω δει κι εγώ (και όχι μόνο μία φορά) απορριμματοφόρο να μπουζουριάζει (αδιακρίτως) το περιεχόμενο του κάθε κάδου (ανεξαρτήτως χρώματος) στην ίδια καρότσα, μαζί με οργανικά κατάλοιπα (τα οποία προορίζονται για τη χωματερή).
Η ευθύνη (ό,τι κι αν σημαίνει αυτή η λέξη στον καταραμένο τόπο) επιμερίζεται (τουλάχιστον, θεωρητικά) στους Ο.Τ.Α. και σε ιδιωτικές εταιρείες οι οποίες έχουν αναλάβει το έργο της ανακύκλωσης. Όμως, επειδή οι σχετικοί έλεγχοι είναι από ανύπαρκτοι έως σπάνιοι, αμφότεροι εισπράττουν τα σχετικά κονδύλια χωρίς να πραγματοποιούν (ή, το πραγματοποιούν ανεπαρκώς) αυτό για το οποίο (εμείς) τους πληρώνουμε (και, μάλιστα, αδρά)...

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@ab irato, γι αυτό λέω φίλε μου οτι τα δάση του Καναδά δεν φτάνουν για τις κρεμάλες που πρέπει να στηθούν στην Ελλάδα