Οι τρεις φωτογραφίες που ακολουθούν δείχνουν ένα γλυπτό (;) που κοσμεί (!) την αυλή του αρχαιολογικού μουσείου Θεσσαλονίκης.
Επειδή κριτικός τέχνης δεν είμαι, ας μου πεί κάποιος ποια είναι η καλλιτεχνική του αξία (για την αισθητική του δεν συζητάω) και τι σχέση μπορεί να έχει το τεράστιο πριόνι με τα αρχαιολογικά εκθέματα. Τα ίδια ερωτήματα υπάρχουν και για τα δύο αφηρημένα γλυπτά στις δύο εισόδους του Βυζαντινού μουσείου.
Το έξω δεν πρέπει να σε προετοιμάζει για το τι θα δεις μέσα;
Δηλαδή, έξω από το Μουσείο μοντέρνας τέχνης τι θα έπρεπε να βάλουν; Αγιογραφίες ή αρχαίους αμφορείς;
υγ. Αν κάποιος γνωρίζει τους καλλιτέχνες και το πόσο κόστισαν, θα είναι μια ενδιαφέρουσα πληροφορία.
12 σχόλια:
Καλημέρα, ίσως το πριόνι να συμβολίζει ότι στην πραγματικότητα δεν έχουμε καμμία σχέση με την αρχαία Ελλάδα. Ότι η όποια σχέση κόπηκε με το πριόνι.
@swell, λες;
ανάξιο σχολιασμού,για την γραμμή ΜΑΖΙΝΟ, γύρω απο τον Πυργο,τι λες??
Αρκεί τελικα να δεις και να ακουσεις τον Δήμαρχο!!!!
@taspa, στον Πύργο λένε οτι παραπέμπουν στο τείχος που υπήρχε. Τέλος πάντων δίνουν μια εξήγηση έστω κι αν είναι ανόητη και το αποτέλεσμα ακαλαίσθητο. Αυτά στα μουσεία είναι παντελώς άσχετα.
Ίσως συμβολίζει και το συνολικό κόψιμο μέ τις ρίζες μας,αφού μας διδάσκουν αηδίες και παλαβομάρες,που δεν έχουν καμμία σχέση με την πραγματική μας ιστορία.
Τι να πείς,στη χώρα του παράλογου,όλα επιτρέπονται.Μετά ψαχνόμαστε που οι σκορπιανοί φυτεύουν αγάλματα του Μεγάλου Αλεξάνδρου όπου θέλουν!
Σέ λίγο και την Ακρόπολη θα μάς διεκδικήσουν όπως πάμε!!
Καλό απόγευμα
Ξανθιά βγαίνει στο μπαλκόνι της πολυκατοικίας και κάνει ηλιοθεραπεία και βγάζει το μαγιό της. Λίγο αργότερα από το επάνω διαμέρισμα, κατεβαίνει χαρτάκι καρφιτσωμένο σε πετονιά που φέρει το μήνυμα:
“Είσαι απίστευτη και θέλω οπωσδήποτε να βγούμε το βραδάκι για ένα ποτό. Αν θέλεις κι εσύ, τράβα την πετονιά μία φορά. Αν δε θέλεις, τράβα την πετονιά σαράντα φορές, τις δέκα τελευταίες πιο γρήγορα.”
Δηλαδή, γιατί σε ξενίζει το πριονάκι; Τα πάντα, σε καθημερινή βάση, υφίστανται ανηλεές πριόνισμα: αισθητική, νοημοσύνη, αξιοπρέπεια,...
Προκρούστης: ο πλέον άξιος εκπρόσωπος της εποχής μας - και όχι μόνον αυτής.
@Μιχάλη, κι αυτό άσχετο αλλά καλό!
@ab irato, με ξαναπιάνεις σε στιγμές έλλειψης φαντασίας. Δεν σκέφτηκα οτι μπορεί να παραπέμπει σ' αυτόν! ;-)
Το πριόνι το καταλάβαμε!
Αυτο το κόκκινο μαντήλι, τι συμβολίζει, την μουσουλμανική μαντήλα;
Πιθανόν, ange-ta...
To πριόνι, άστε το Κάποιος θα πει την με ομοιοκαταληξία παροιμία Και δεν κάνει Τα ονόματα των ..καλλιτεχνών , τι να τα κάνω; Αμα έχετε τηλέφωνο, διευθυνση ή e-mail , ναι, γραψτε τα Εχω κάποια σχόλια να κάνω-αλλά, εκεί Εδώ, οι αναγνωστες τι φταινε; Αρκούν όσοι, ατυχείς, τα βλέπουν περνώντας (συν όσοι έχουμε πληρώσει την ..λυπητερή! Σε φορους ή δημοτικά τέλη)
Καλή ερώτηση αλλά δεν μπορώ να απαντήσω, γιατί δεν ρωτάς τους υπεύθυνους του μουσείου;
Δημοσίευση σχολίου