Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

Για τους «10»

Τέλειωσε κι αυτό, πάει αυτό ήταν, και μιας και μου το ζήτησε η ange-ta, θα πω εν συντομία τη γνώμη μου.
Το Πάνθεον της ελληνικής διανόησης, επιστήμης, ευφυΐας, πολιτικής, στρατηγικής και ηρωισμού, που άνοιξε δρόμους φώτισε και οδήγησε την ανθρωπότητα αποτελείται δυστυχώς μόνο από πρόσωπα της Ιστορίας μας παλιάς και παλαιότερης. Κανένας σύγχρονος δεν δικαιούται αυτή τη διάκριση με εξαίρεση τους Καραθεοδωρή και Παπανικολάου του 20ου αιώνα.
Η δική μου λίστα των πιό επιφανών είναι (χωρίς σειρά αξιολόγησης)
Σωκράτης, Πλάτων, Αριστοτέλης, Πυθαγόρας, Δημόκριτος, Αλέξανδρος, Λεωνίδας, Ιπποκράτης, Αρχιμήδης, Επίκουρος, Ευκλείδης, Ηράκλειτος, Θαλής, Όμηρος καθώς και Κολοκοτρώνης, Καποδίστριας παρ’ όλο που δεν είναι παγκόσμια γνωστοί αλλά η συνεισφορά τους στην απελευθέρωση και την ίδρυση ελληνικού κράτους τους δίνει αυτό το δικαίωμα.
Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας-ψηφοφορίας που κατά την διάρκειά της εμφανίστηκαν και φαιδρότητες, σχολιάστηκαν ποικιλοτρόπως και θεωρώ ότι αφού δεν υπήρξαν χωριστοί τομείς δραστηριότητας, η απόφαση για τον «μέγιστο» είναι συζητήσιμη.
Δεν πήρα μέρος στην ψηφοφορία ακριβώς επειδή έπρεπε να αξιολογηθούν επιστήμονες, φιλόσοφοι, άνθρωποι των γραμμάτων και των τεχνών, πολιτικοί και ηγέτες, όλοι ανακατεμένοι…
Αν ψήφιζα, ο Αλέξανδρος θα ήταν πολύ ψηλά στην προτίμησή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: