Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Τρίτη 29 Ιουλίου 2008

ΠΑΟΚ, Ζαγοράκης, Μελίσης

Παίρνοντας σαν αφορμή το σλόγκαν της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για την προώθηση των εισιτηρίων διαρκείας όπως αυτό εμφανίζεται στο σάιτ της, και που είναι δανεισμένο από το σύνθημα των οπαδών «Εμείς μαζί για μια ζωή…» θέλω να προσθέσω «Εκτός από τον Μελίσση»
Κι αν για τον Φερνάντεζ και τον Χριστοδουλόπουλο δεν είχα αντίρρηση, (μέχρι που συμφωνούσα κιόλας), για τον Μελίσση θα μου επιτρέψεις πρόεδρε να έχω αντίρρηση και μάλιστα μεγάλη.
Όταν ο κόσμος έχει φτάσει τα διαρκείας στις 15.000 και τον εκθειάζεις σαν «μεγάλο επενδυτή» δεν μπορείς να πουλάς τον καλύτερο αμυντικό σου και μάλιστα εν κρυπτώ!
Με στενοχώρησες πρόεδρε τόσο, που αν δεν είχα πάρει ήδη τρία διαρκείας, σε διαβεβαιώ ότι μετά από αυτό ΔΕΝ θα έπαιρνα.

Το χειρότερο δεν είναι ότι έδωσες ένα παίκτη που το μέλλον του ανήκει, αλλά εδραιώνεις την πεποίθηση ότι ο ΠΑΟΚ δεν είναι ο σκοπός ενός παίκτη, αλλά σκαλοπάτι για μεταπήδηση σε άλλες ομάδες.
Περπατάς επικίνδυνο δρόμο πρόεδρε…

Δεν υπάρχουν σχόλια: