Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Δευτέρα 14 Ιουλίου 2008

Θεσσαλονίκη και καθαριότητα


Απευθύνθηκα πολλές φορές με e-mail στην υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης προκειμένου να παραπονεθώ για την πλημμελή αποκομιδή των απορριμμάτων από τον δρόμο που μένω μιας και οι κάδοι είναι λίγοι, σχεδόν ένας μικρός για κάθε δύο οικοδομές. Δεν έκαναν καν τον κόπο να μου απαντήσουν. Διάβασα όμως στην σχετική σελίδα, ότι το πρόγραμμα καθαριότητας που εφαρμόζει ο Δήμος περιλαμβάνει πλύσιμο των κεντρικών δρόμων κάθε δύο εβδομάδες και των δευτερευόντων κάθε είκοσι μέρες.

Οι αναίσχυντοι ψεύτες ας μου πούν πότε πλύθηκε τελευταία φορά ΕΝΑΣ δρόμος του Ε΄Διαμερίσματος, γιατί αυτός που μένω έχει να πλυθεί ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ! Τους κάδους δε, τους έχουν πλύνει μόνο μια φορά!!!
Όποιος θέλει ας επισκεφθεί το http://www.thessalonikicity.gr/ για να διαπιστώσει τι ισχυρίζεται ο Δήμος για την καθαριότητα της πόλης…

Δεν υπάρχουν σχόλια: