Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Τρίτη 1 Ιουλίου 2008

Σαν σήμερα «έφυγαν» τρείς μεγάλοι και δημοφιλείς ηθοποιοί του Χόλυγουντ

το 1997
Ρόμπερτ Τσαρλς Ντάρμαν Μίτσαμ

Γεννημένος το 1917, έφυγε στις 1/7/1997 αφήνοντας πίσω του δυναμικούς ρόλους σε ταινίες γουέστερν και κυρίως νουάρ. Εκπληκτικός στον ρόλο του ντετέκτιβ Φίλιπ Μάρλοου.

το 1999
Γουόλτερ Ματάου

Γεννημένος το 1920 ο "σαρκαστικός και γκρινιάρηςπαλιόγερος" όταν οι δημοσιογράφοι τον ρώτησαν για την κλονισμένη υγεία του, απάντησε: Ο γιατρός μου έδωσε έξι μήνες ζωής, αλλά όταν του είπα ότι δυσκολεύομαι να τον πληρώσω μου έδωσε άλλους έξι.


το 2004
Μάρλον Μπράντο
Γεννημένος το 1924, αναδείχθηκε σε έναν από τους πιό σημαντικούς ηθοποιούς του Χόλυγουντ μέσα από δύσκολους ρόλους.

Τιμήθηκε με Όσκαρ για τον ρόλο του στον «Νονό» αλλά στην απονομή έστειλε μια Ινδιάνα Απάτσι διαμαρτυρόμενος για την μεταχείριση των ιθαγενών.

Φορτωμένος με υπέρογκα χρέη, υπέρβαρος και μάλλον δυστυχής, ο Μάρλον Μπράντο πέθανε από πνευμονικό οίδημα σε νοσοκομείο του Λος Άντζελες στις 1 Ιουλίου 2004.

Δεν υπάρχουν σχόλια: