Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2008

Δημοκρατία, φιλολαϊκή πολιτική και άλλα παραμύθια

Πέρασε από το θερινό τμήμα της Βουλής (Οκτώβριος μπήκε ακόμα θερινές διακοπές κάνουνε) η τροπολογία – θρίαμβος, σύμφωνα με την οποία οι εργαζόμενοι σε ζημιογόνες Δ.Ε.Κ.Ο. μπορούν να απολύονται χωρίς την καταβολή της προβλεπόμενης από τον νόμο αποζημίωσης.
Για τα διορισμένα μέλη των Δ.Σ. των ζημιογόνων ΔΕΚΟ, δεν προβλέπεται τίποτα.
Αντί να τους μαζέψουν, να τους μαστιγώσουν δημόσια στο Σύνταγμα και να τους κλείσουν μετά στο πιο βαθύ μπουντρούμι για πάντα, θα απολύουν τους εργαζόμενους και μάλιστα χωρίς αποζημίωση, αφού αυτοί θα είναι υπεύθυνοι για τα άσχημα οικονομικά αποτελέσματα!!!

Και βέβαια οι «αντάρτες» (του κώλου λέω εγώ) ψήφισαν και την τροπολογία για την ΟΑ. Οι………………λεβέντες.

υ.γ. Ρε Δαϊλάκη, ληγμένα χάπια παίρνεις; Μια έτσι και μια γκιουβέτσι; Άντε να σε κοιτάξει κανένας γιατρός…

6 σχόλια:

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Τραγικές καταστάσεις..Αναρωτιέμαι πότε θα ξεσηκωθούμε..
Υ.Γ.:Ο Δαιλάκης δεν παίρνει ληγμένα..απλά του έχει κάψει τα μυαλά η Μπεζαντάκου.

ange-ta είπε...

Γιάννη, Αγιάννη,

είσαι ωραίος όταν οργίζεσαι!!!

AATON είπε...

Κάντε με σας είπα πρωθυπουργό για έξι μήνες..τίποτε εσείς, δεν μ' ακούτε. Καλά να πάθετε τότε, και μην ακούσω μούξ!

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@ange-ta, πάντα είμαι...οργισμένος
καλημέρα
@aaton, από μένα παλληκάρι μου έχεις ψήφο με τα δυό χέρια, αλλά σε συμφέρεινα επαναπατριστείς;;;
καλημέρα και σ' εσένα

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Eπιλεκτικά απαντάς στα σχόλια Αγιάννη;

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@νικο, μη παρεξηγείσαι, απλά όταν πρωτάνοιξα τα σχόλια δεν μου 'βγαζε τη φωτογραφία και δεν ήξερα οτι είσαι εσύ. Και σε αγνώστους που μιλάνε για ξεσηκωμούς, δεν απαντάω...καταλαβαίνεις