Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008

Κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει (λαϊκή παροιμία)

Ο αξιότιμος κ. Μπράουν, προχώρησε σε μερική εθνικοποίηση τραπεζών στην Αγγλία, προκειμένου να τις σώσει από κατάρρευση και τον μιμούνται όλο και περισσότεροι ηγέτες . Οικονομολόγοι δήλωσαν τι αυτή η ενέργεια θα κοστίσει σε κάθε Βρετανό φορολογούμενο, πάνω από 16.000 στερλίνες.

Δύο ερωτήσεις προς τον Χατζηδάκη.
Η ενέργεια του Μπράουν, δεν είναι άμεση ενίσχυση ιδιωτικών επιχειρήσεων σε βάρος άλλων ομοειδών που είναι υγιείς; Οι Βρυξέλλες δεν λένε τίποτα ή οι Άγγλοι κυβερνώντες τις έχουν γραμμένες; (όχι σαν κάτι δικούς μας). Και μη μου πει κανείς ότι το θέμα με τις τράπεζες είναι τόσο σοβαρό που μπορεί να αποσταθεροποιήσει την οικονομία της Ευρωζώνης, γιατί θα έχει δίκιο, ΑΛΛΑ οι νόμοι δεν είναι για όλους και για όλες τις περιπτώσεις; Εκτός αν οι νόμοι ισχύουν γι αυτούς που είναι πρόθυμοι να τους εφαρμόσουν χωρίς αντιρρήσεις
Δεύτερο, μ’ αυτές τις 16.000 λίρες του κάθε φορολογούμενου Βρετανού, ΠΟΣΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ θα μπορούσαν να χτιστούν; Ούτε ένας δεν είχε την εξυπνάδα σου να προβάλει τέτοιο επιχείρημα;
Και μια και τον ξανάπιασα στο στόμα μου, ας του κάνω και μια τρίτη. Με το σκάνδαλο του Βατοπαιδίου η ζημία του ελληνικού δημοσίου ξεπερνάει το 1 δις κατά πως λένε οι γνωρίζοντες. Πόσο είπες ότι είναι το παθητικό της ΟΑ;
Πόσο;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: