Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

ΠΑΟΚ Garcia Πετρουλάκης

Μετά την επέκταση του συμβολαίου του μεγάλου αυτού παίκτη που λέγεται Pablo Garcia και μάλιστα με μικρότερες αποδοχές από αυτές που είχε (αυτό λέει πολλά), έχω δυο κουβέντες για τον Πετρουλάκη και όσα έγραψε σχετικά με τις ανανεώσεις συμβολαίων και που μπορείτε να διαβάσετε εδώ
http://yannisayannis.blogspot.com/2010/01/blog-post_21.html

Λοιπόν μάστορα, ο ΠΑΟΚ δεν έχει ανάγκη από εισηγητές, συμβουλάτορες και καθοδηγητές.
Βάλ' το καλά στο μυαλό σου και αν σου 'χει μείνει λίγη τσίπα, σκίσε αυτά που έγραψες, φάτα, ή καν' τα ρολό και βάλ' τα εκεί που ξέρεις.

Είμαι βέβαια σίγουρος οτι δεν θα κάνεις τίποτα παρά μια ακόμα γαργάρα

2 σχόλια:

Τάσος ,Θεσσαλονίκη είπε...

Σχετικό με δημοσιογραφία,ακολουθεί απόσπασμα:Δαλούκας (Ολυμπιακός – ΠΑΟΚ 0-1). Στην ερώτηση «Δαλούκας α λα ΑΕΚ ή Δαλούκας α λα Γιάννενα;», η απάντηση ήταν το δεύτερο. Το πάλεψε λίγο για «Χ», αλλά δεν είχε το σθένος να δώσει κάνα πέναλτι σε κάτι βούτες που γίνανε. Πράγμα που δεν με εκπλήσσει, διότι ο Βασίλης μετράει πιο πολύ από τον Ολυμπιακό -πάντα το 'λεγα. Τάδε έφη Αντώνης Καρπετόπουλος στην sporday http://www.sday.gr/page.ashx?pid=2&aid=3827&autid=4

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@Τάσο ευχαριστώ, το αναδημοσιεύω και τον ξεφωνίζω.