Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2009

Ποιός...(μπιπ μπιπ).. τις εκλογές; Ας γελάσουμε με κάτι άλλο

Ο ληστής μπαίνει στην τράπεζα, περιμένει στην ουρά κι όταν έρχεται η σειρά του βγάζει ένα πιστόλι και λέει σον ταμία να του γεμίσει την τσάντα. Ο ταμίας υπακούει αλλά παρ' όλα αυτά ο ληστής τον πυροβολεί. Μετά γυρίζει στον επόμενο της ου ράς.
-Είδες τίποτα;
-Εεεε... κάτι είδα...
Τον πυροβολεί κι αυτόν και ρωτάει τον επόμενο
-Εσύ είδες τίποτα;
-Μμμμ...λίγα πράγματα...
Τον πυροβολεί κι εκείνον και ρωτάει τον τρίτο
-Εσύ;
Εκείνος του ψιθυρίζει στ' αυτί
-Εγώ δεν είδα τίποτα, αλλά...η γυναίκα μου τα είδε όλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: