Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

Ακόμα ένας … «πόλεμος»

Η ανάρτηση είναι λίγο καθυστερημένη σε σχέση με το συμβάν, αλλά είμαι που είμαι αφημένος στη Χαλκιδικιώτικη θάλασσα, μ’ έπιασε κι ο πανικός να αδειάσω τα ράφια των σουπερμάρκετ προμηθευόμενος τα αναγκαία για τις δύσκολες μέρες που έρχονται, ε καθυστέρησα…
Άκουγα στην τηλεόραση τις προτάσεις διαφόρων συγκοινωνιολόγων και άλλων ειδικών, για την ανάγκη επέκτασης των λεωφορειοδρόμων, καθώς και για τα μέτρα προστασίας τους (αντίθετη κατεύθυνση σε μονοδρόμους, διαχωριστικά κράσπεδα κ.α.) προκειμένου τα λεωφορεία να κινούνται με ταχύτητες της τάξης των 35χλμ. αντί των 20 που με δυσκολία καταφέρνουν τώρα. Όλα βέβαια στην κατεύθυνση της καλύτερης και ταχύτερης εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού.
Κάποια στιγμή ζητήθηκε η γνώμη του προέδρου των ταξιτζήδων.
Ποιος είδε τον θεό και δεν φοβήθηκε!
Λεωνίδας, Διάκος, Σαμουήλ στο Κούγκι, όλοι μαζί σε ένα!
«Αν ληφθούν αποφάσεις για μέτρα, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη μας, ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΕΜΟΣ!»
Πανικοβλήθηκα! Γιατί όταν κάνει τέτοια δήλωση ο πρόεδρος των νταβατζήδων των αστικών δρόμων, στη χώρα της πολλαπλής μίσθωσης, της επιλογής πελατών, της αγένειας, των πειραγμένων ταξίμετρων, δεν μπορείς να μη τον πάρεις στα σοβαρά.
Καλού κακού κάντε καμιά προμήθεια…
Ρε δε #*/@%στε λέω εγώ!

3 σχόλια:

ad noctum είπε...

Άλλος ένας τομέας στον οποίον το "πόπολο" δεν τολμά να κάνει μποϊκοτάζ...

ange-ta είπε...

ελα μωρε και συ που πέφτεις στη λούμπα με τους ταξιτζίδες. Φτωχαδάκια, για ένα μεροκάματο παλεύουν, καθε μερα μέσα στην κόλαση της ρύπανσης. Επειδη είμαι συνεπής οικολόγα και δεν έχω τουτού, πολλές φορές αναγκάζομαι να παίρνω ταξί. Οταν κουβεντιάζεις μαζί του, βλέπεις πόσο παλεύουν. Εγω τους συμπονώ τα μάλλα. Κατασκευάσαμε δρόμους για λίγα αυτοκίνητα και τωρα που απέκτησαν όλοι απο κανα-δυο, να διώξουμε τους ταξιτζίδες;;
Εγω λέω να διώξουν τα τάνκσ απο τους δρόμους. Αυτα τα 4χ4 ΙΧ που μου ανακατευουν τα έντερα και αν μπορούσα θα τους έκανα τα λάστοιχα σκόνη!

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@ange-ta, να και μια φορά που θα διαφωνήσουμε!
Κι εγώ είμαι οικολόγος και γι αυτό χρησιμοποιώ λεωφορείο (το μετρό αργεί ακόμα εδώ) και μετράω πόσες φορές σταματάει στον λεωφορειόδρομο γιατί οι προπορευόμενοι ταξιτζήδες αφήνουν πελάτη, ή σταματάνε για να ρωτήσουν "που πάτε"...