Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Τετάρτη 22 Ιουλίου 2009

Πρόεδρος Δημοκρατίας


Τι είναι; Τι ρόλο παίζει; Ποια η χρησιμότητά του;
Κόβει κορδέλες εγκαινίων, βγάζει επετειακούς λόγους, μιλάει για θέματα μεγάλης σημασίας ενώ ο λόγος του δεν έχει καμιά πολιτική βαρύτητα, υπογράφει ότι του φέρνουν, μιας και τυχόν άρνησή του θα δημιουργήσει μεγάλη αναστάτωση στο πολιτικό σκηνικό, παρίσταται σε εκδηλώσεις και βεβαίως παραθέτει γεύματα και δεξιώσεις όπως η ετήσια «γιορτή της Δημοκρατίας».
Με τον νυν Πρόεδρο δεν έχω τίποτα όπως και με όλους πριν από αυτόν.
Καλοί άνθρωποι, ευγενείς, πατριώτες, πονετικοί, αξιοσέβαστοι, αλλά θα προτιμούσα Πρόεδρο εκλεγμένο από τον λαό, υπεύθυνο και υπόλογο απέναντι στον λαό, που να έχει (πέρα από το κύρος) και την ευθύνη για όσα υπογράφει.
Αυτά τα ολίγα, και με αφορμή τον σκυλοκαυγά περί την (επαν)εκλογή του και τις εθνικές εκλογές που συνδέονται μ’ αυτήν.

1 σχόλιο:

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Κατι σαν "γλάστρα" που λέμε αλλά πολιτική!
Στην Ελλάδα δυστυχώς,οπως όλα,ακόμα και οι θεσμοί είναι διακοσμητικό στοιχείο,έτσι,να λέμε οτι έχουμε και τέτοιο!!
ΥΓ.Δεν πιστεύω να διαβάσει εδω ο Γιαννακής μου,φυσικά και δεν άλλαξα ομάδα!Ούτε ο ίδιος το πίστεψε εξάλλου,αλλά για το συγκεκριμένο πρόσωπο ακόμη και τέτοια θυσία αξίζει!!
Καλό απόγευμα.