Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Εκπλήξεων συνέχεια




Αυτή η κυβέρνηση από έκπληξη σε έκπληξη πέφτει. Ακόμα δεν συνήλθε από την αρχική της έκπληξη όταν διαπίστωσε ότι η κατάσταση που παρέλαβε ήταν πολύ χειρότερη από αυτήν που νόμιζε, της ήρθε καπάκι η έκπληξη οτι «λεφτά δεν υπάρχουν» και η σειρά των εκπλήξεων ολοκληρώθηκε με αυτήν του κ. Βενιζέλου για την κατάσταση που παρέλαβε στην οικονομία. Μέχρι τώρα είχαμε συνηθίσει τα περί «καμένης γης» και άδειων ταμείων που παρελάμβανε κάθε φορά η μια κυβέρνηση από την προηγούμενη που συνήθως ήταν και άλλου κόμματος. Τώρα το ίδιο επικαλούνται οι νέοι υπουργοί για τα υπουργεία που παραλαμβάνουν από τους προκατόχους τους του ιδίου κόμματος. Έτσι όταν με κάλεσε το απόγευμα σε τηλεδιάσκεψη ο Βαγγέλης, θεώρησα ότι θα είχα την ευκαιρία να του τα σύρω λίγο αλλά με πρόλαβε –Ρε Γιάννη, τι ‘ναι αυτά που γράφεις για στάση πληρωμών και τα διαβάζει η Βάσω και μου πουλάει αγριάδες στο ΚΤΕ; Γίνονται αυτά τα πράγματα; -Βαγγέλη, ούτε αυτά που κάνετε γίνονται, αλλά έλα που τα κάνετε… -Βρέθηκα σε αδιέξοδο βρε αδελφέ, πέσαν να με φάνε και στις Βρυξέλλες και εδώ οι Τροϊκανοί, ξέρεις τι μαύρα σκυλιά είναι; Κι ο άλλος ο μ…..ς τάχα είχε κάνει προεργασία και συμφωνίες, τίποτα δεν είχε κάνει, και μου περνάει η ιδέα ότι επίτηδες με βάλαν εδώ για να με εξουδετερώσουν. Εγώ ξημεροβραδιαζόμουν να σκέφτομαι τους άνεργους, τους χαμηλόμισθους και τους συνταξιούχους κι αυτές οι ύαινες με αναγκάζουν να τους πιω το υπόλοιπο αίμα… γι αυτό σου λέω, μη δίνεις ιδέες και μου κάνουν τη ζωή δυσκολότερη… Κόντεψα να τον λυπηθώ (τα παθαίνω κάτι τέτοια)
Βαγγέλη σε βλέπω αδυνατισμένο ή μου φαίνεται;
-Τι οθόνη έχεις;
-4:3
-Απ’ αυτό είναι, σε 16:9 είμαι κανονικός

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

την άλλη φορά πες του τουλάχιστον να ρυθμίσει τα χρέη του ΠΑΟΚ.

Panagiotis είπε...

@Ανώνυμος,
ο ΠΑΟΚ δεν έχει χρέη φιλαράκι, μετά από τόσα χρόνια πρέπει να έχουν διαγραφεί. Τόσα χρόνια τους παρακαλάμε "ρε παιδιά, θέλουμε να σας πληρώσουμε" και αυτοί σφυρίζουν αδιάφορα. Πόσο θα τραβήξει αυτή η βαλίτσα? Εδώ θα διαγραφούν τα καμώματα του Βαγγέλα, του Μπέου, του Πατέρα, του Μάκη, κτλ...