Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2008

Αλέξη, ψήλωσες ή μου φαίνεται;

Σχετικά με την κουβέντα που γίνεται για συνεργασία ή όχι ΣΥΡΙΖΑ ΠΑΣΟΚ, σε μετωπική σύγκρουση των τάσεων οδηγεί ο Αλέξης Τσίπρας, ο οποίος με χθεσινή του δήλωση κάλεσε τόσο τον Λεωνίδα Κύρκο όσο και τον Νίκο Κωνσταντόπουλο «να αφήσουν τη νέα γενιά στελεχών να διαδραματίσει όπως αυτή αντιλαμβάνεται τον ρόλο της και ας κριθεί από τις επιλογές της, όπως άλλωστε κρίθηκαν και οι επιλογές άλλων».

Τα δύο στελέχη του Συνασπισμού έχουν ταχθεί υπέρ μιας ευρύτερης συνεργασίας με το ΠΑΣΟΚ και όποιον άλλον το επιθυμεί. Ο Τσίπρας συμπλήρωσε «αυτό που ζητάνε σήμερα που έχουμε 13% γιατί δεν το έκαναν όταν είχαμε 3%;»
Μου φαίνεται ότι η σημερινή ηγεσία του ΣΎΡΙΖΑ έβλεπε πολλά γουέστερν και νομίζει ότι πάντα το παλληκαράκι θα τα βάζει με όλους και θα νικάει.
Δηλαδή Αλέξη, το πρόβλημα του ελληνικού λαού είναι με πόσους βουλευτές θα κάνεις αντιπολίτευση, ή ένα μεγάλο και γενναίο βήμα προς ένα καλύτερο αύριο;
Και που ‘σαι… λίγο σεβασμό και λίγη σεμνότητα απέναντι σε φυσιογνωμίες σαν τον Λεωνίδα Κύρκο, σεβασμό στην ζωντανή Ιστορία γιατί δεν σε βλέπω καλά…

Δεν υπάρχουν σχόλια: