Οι "Άθλιοι" αναδημοσιεύουν επερώτηση βουλευτή προς τον υπουργό Χατζηδάκη παραλείποντας το όνομα του επερωτώντος γιατί η ανάρτηση δεν γίνεται για να προβληθεί ο βουλευτής αλλά για να αποκαλυφθεί για μια ακόμα φορά η μεθόδευση του κλεισίματος της εταιρίας.
Προς τον κ. Υπουργό Μεταφορών & Επικοινωνιών
ΘΕΜΑ: Χαρίζονται πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία της Ολυμπιακής Αεροπορίας (Ο.Α) στους ανταγωνιστές της.
Σύμφωνα με καταγγελίες των εργαζομένων της Ο.Α και δημοσιεύματα του Τύπου, η Διοίκηση της Ο.Α χαρίζει πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία της Εταιρείας.
Συγκεκριμένα, οι Ολυμπιακές Αερογραμμές έχασαν μια από τις πλέον περιζήτητες χρονοθυρίδες απο-προσγείωσης (slots) στο Αεροδρόμιο «Gatwick» του Λονδίνου, λόγω των επανειλημμένων ακυρώσεων πτήσεων (πάνω από 20%) προς τον συγκεκριμένο προορισμό εξαιτίας της απαράδεκτης έλλειψης αεροσκαφών. Το κόστος του συγκεκριμένου slot υπολογίζεται σε 12-14 εκατομμύρια ευρώ!
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι υπήρχαν συνεχείς προειδοποιήσεις από τους υπεύθυνους του αεροδρομίου «Gatwick» για τον κίνδυνο απώλειας της χρονοθυρίδας, ωστόσο η Διοίκηση της Ο.Α (σημ. ΑΘΛΙΩΝ διορισμένη από την κυβέρνηση) δεν έκανε καμία κίνηση για να αποφευχθεί η απώλεια αυτή. Τη στιγμή, μάλιστα, που ο βασικός της ανταγωνιστής στη συγκεκριμένη γραμμή, η «AEGΕAN», ξεκινά νέα δρομολόγια προς αυτό τον προορισμό.
Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν από την πλευρά τους ότι η ιδιωτικοποίηση της Ο.Α προετοιμάζεται, ουσιαστικά, από καιρό, με τη μεθοδευμένη, συνεχή, απαξίωσή της.
Επειδή ο κίνδυνος είναι ορατός, αν δεν γίνουν άμεσα ενέργειες από την διοίκηση της Ο.Α, να χαθούν κι άλλα slots που κατέχει η εταιρεία εδώ και πάρα πολλά χρόνια (π.χ. νυχτερινό δρομολόγιο Φρανκφούρτης, το slot της Σόφιας κι άλλα).
Επειδή το σχέδιο απαξίωσης της ΟΑ βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη με τη συνεχή απώλεια των περιουσιακών της στοιχείων, που αποτελούν και ένα «δώρο» προς τον ανταγωνιστικό αερομεταφορέα.
Επειδή το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών ως εποπτεύων και αρμόδιος φορέας, είναι υπεύθυνο για τις παραπάνω ενέργειες της Διοίκησης της Ο.Α και δεν μπορεί να νίπτει τα χέρια του σαν Πόντιος Πιλάτος.
Επειδή όλα αυτά συμβαίνουν σε μια περίοδο που εντείνεται η προσπάθεια της κυβέρνησης να ιδιωτικοποιήσει την Ο.Α.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός
1. Γιατί η Διοίκηση της εταιρείας δεν προχώρησε στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να αποφευχθεί η απώλεια αυτού του προνομιακού slot στο αεροδρόμιο του Λονδίνου, ο οποίος είναι ένας από τους πλέον περιζήτητους προορισμούς στην Ευρώπη; Σκοπεύει η κυβέρνηση να αναζητήσει τους υπεύθυνους αυτής της εγκληματικής απώλειας και να επιβάλει κυρώσεις;
2. Ποιος θα πληρώσει το οικονομικό κόστος της απώλειας του συγκεκριμένου slot;
3. Γιατί παρ’ ότι έχει ξεκινήσει η θερινή περίοδος υψηλού φόρτου, η Διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών δεν φροντίζει άμεσα για την εξεύρεση αεροσκαφών, ώστε οι Ο.Α. να μπορεί να καλύπτει ΟΛΟΥΣ τους προορισμούς της;
4. Σε ποιες άμεσες ενέργειες θα προχωρήσει, ώστε να αποφευχθούν στο μέλλον απώλειες και άλλων slots;
5. Γιατί η κυβέρνηση παρακολουθεί ως θεατής τη δραματική συρρίκνωση της ΟΑ και πως απαντά στις βάσιμες αιτιάσεις ότι η κυβερνητική στάση απαξίωσης της ΟΑ είναι μεθοδευμένη προκειμένου να διευκολύνει τον τεμαχισμό του ομίλου και την περαιτέρω διάλυση των εργασιακών σχέσεων προκειμένου να κλείσει ή να παραδοθούν τα ιμάτια της ΟΑ σε ιδιωτικά συμφέροντα;
ΘΕΜΑ: Χαρίζονται πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία της Ολυμπιακής Αεροπορίας (Ο.Α) στους ανταγωνιστές της.
Σύμφωνα με καταγγελίες των εργαζομένων της Ο.Α και δημοσιεύματα του Τύπου, η Διοίκηση της Ο.Α χαρίζει πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία της Εταιρείας.
Συγκεκριμένα, οι Ολυμπιακές Αερογραμμές έχασαν μια από τις πλέον περιζήτητες χρονοθυρίδες απο-προσγείωσης (slots) στο Αεροδρόμιο «Gatwick» του Λονδίνου, λόγω των επανειλημμένων ακυρώσεων πτήσεων (πάνω από 20%) προς τον συγκεκριμένο προορισμό εξαιτίας της απαράδεκτης έλλειψης αεροσκαφών. Το κόστος του συγκεκριμένου slot υπολογίζεται σε 12-14 εκατομμύρια ευρώ!
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι υπήρχαν συνεχείς προειδοποιήσεις από τους υπεύθυνους του αεροδρομίου «Gatwick» για τον κίνδυνο απώλειας της χρονοθυρίδας, ωστόσο η Διοίκηση της Ο.Α (σημ. ΑΘΛΙΩΝ διορισμένη από την κυβέρνηση) δεν έκανε καμία κίνηση για να αποφευχθεί η απώλεια αυτή. Τη στιγμή, μάλιστα, που ο βασικός της ανταγωνιστής στη συγκεκριμένη γραμμή, η «AEGΕAN», ξεκινά νέα δρομολόγια προς αυτό τον προορισμό.
Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν από την πλευρά τους ότι η ιδιωτικοποίηση της Ο.Α προετοιμάζεται, ουσιαστικά, από καιρό, με τη μεθοδευμένη, συνεχή, απαξίωσή της.
Επειδή ο κίνδυνος είναι ορατός, αν δεν γίνουν άμεσα ενέργειες από την διοίκηση της Ο.Α, να χαθούν κι άλλα slots που κατέχει η εταιρεία εδώ και πάρα πολλά χρόνια (π.χ. νυχτερινό δρομολόγιο Φρανκφούρτης, το slot της Σόφιας κι άλλα).
Επειδή το σχέδιο απαξίωσης της ΟΑ βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη με τη συνεχή απώλεια των περιουσιακών της στοιχείων, που αποτελούν και ένα «δώρο» προς τον ανταγωνιστικό αερομεταφορέα.
Επειδή το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών ως εποπτεύων και αρμόδιος φορέας, είναι υπεύθυνο για τις παραπάνω ενέργειες της Διοίκησης της Ο.Α και δεν μπορεί να νίπτει τα χέρια του σαν Πόντιος Πιλάτος.
Επειδή όλα αυτά συμβαίνουν σε μια περίοδο που εντείνεται η προσπάθεια της κυβέρνησης να ιδιωτικοποιήσει την Ο.Α.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός
1. Γιατί η Διοίκηση της εταιρείας δεν προχώρησε στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να αποφευχθεί η απώλεια αυτού του προνομιακού slot στο αεροδρόμιο του Λονδίνου, ο οποίος είναι ένας από τους πλέον περιζήτητους προορισμούς στην Ευρώπη; Σκοπεύει η κυβέρνηση να αναζητήσει τους υπεύθυνους αυτής της εγκληματικής απώλειας και να επιβάλει κυρώσεις;
2. Ποιος θα πληρώσει το οικονομικό κόστος της απώλειας του συγκεκριμένου slot;
3. Γιατί παρ’ ότι έχει ξεκινήσει η θερινή περίοδος υψηλού φόρτου, η Διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών δεν φροντίζει άμεσα για την εξεύρεση αεροσκαφών, ώστε οι Ο.Α. να μπορεί να καλύπτει ΟΛΟΥΣ τους προορισμούς της;
4. Σε ποιες άμεσες ενέργειες θα προχωρήσει, ώστε να αποφευχθούν στο μέλλον απώλειες και άλλων slots;
5. Γιατί η κυβέρνηση παρακολουθεί ως θεατής τη δραματική συρρίκνωση της ΟΑ και πως απαντά στις βάσιμες αιτιάσεις ότι η κυβερνητική στάση απαξίωσης της ΟΑ είναι μεθοδευμένη προκειμένου να διευκολύνει τον τεμαχισμό του ομίλου και την περαιτέρω διάλυση των εργασιακών σχέσεων προκειμένου να κλείσει ή να παραδοθούν τα ιμάτια της ΟΑ σε ιδιωτικά συμφέροντα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου