Εδώ στην ελεύθερη και δημοκρατική Ελλάδα μας, συνέβησαν τις τελευταίες μέρες τα παρακάτω θαυμάσια.
Α) Ο Λαναράς (κλωστήρια Ναούσης και άλλα έξι) προκειμένου να πληρώσει τους υπαλλήλους του που τους είχε απλήρωτους τρείς μήνες,
πήρε το δάνειο των 35.000.000 ευρώ (πόσο δίκιο είχες ange-ta) ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ!!!
Δηλαδή αν δεν ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του δανείου (που
ΔΕΝ θα), θα το κάνει το ελληνικό δημόσιο, δηλαδή
ΕΜΕΙΣ. Παράλληλα, με την ανακοίνωση της εγγύησης, οι μετοχές του ομίλου Λαναρά στο χρηματιστήριο
πήραν 30-40% επάνω μέσα σε τρείς μέρες, κάνοντάς τον ακόμα πιο πλούσιο.
Κι αφού χρωστάει ο λεβέντης τριάντα πέντε εκατομμύρια στους εργαζόμενους, γιατί να μην πάρουν αυτοί το δάνειο και να δουλέψουν οι ίδιοι τα κλωστήρια, κι αυτός να πάει εκεί που πρέπει; (Κασσάνδρα, Διαβατά, κλπ)
Β) Οι δικαστικοί πήραν αύξηση 80% γιατί, λέει, είχαν να πάρουν αύξηση από το 1997. Η αναλογία είναι 8% το χρόνο και δεν συνδέεται με τις βουλευτικές αποζημιώσεις. Καλά, μια άλλη φορά…
Γ)Για τους νεοπροσλαμβανόμενους στις ΔΕΚΟ, ζημιογόνες ή επιδοτούμενες, θα ισχύουν συνθήκες εργασίας και αμοιβής
ΙΔΙΕΣ με των μαύρων στην εποχή του άπαρτχάιντ, και δεν θα έχουν δικαίωμα να καταφεύγουν σε διαιτησία αν δεν συμφωνούν η Διοίκηση και η διυπουργική επιτροπή, δηλαδή
ΠΟΤΕ!
Τα παραπάνω δεν επηρεάζουν τις αμοιβές των διορισμένων μελών των διοικήσεών τους(!!!)
Δ) Ο ΟΣΕ παίρνει το δρόμο που πήρε και η ΟΑ, επειδή κάποιοι υπάλληλοι (λέει) κλέβανε τον Οργανισμό ή δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους και η διορισμένη από το κράτος διοίκηση δεν έπαιρνε χαμπάρι.
Θα βάλουνε λοιπόν ιδιώτη να κλέβει, περίπτωση κατά την οποία το κράτος
δικαιολογείται να μην παίρνει χαμπάρι.
Τα δύο τελευταία συμβαίνουν εδώ και καιρό αλλά τα αναφέρω για να έχετε μια ιδέα.
Η
Swissport (επίγεια εξυπηρέτηση αεροσκαφών συμφερόντων Λάτση) έχει τους υπαλλήλους της να εργάζονται
4 ώρες/ημέρα (μισό ένσημο) συν (υποχρεωτικά) 4 ώρες υπερωρία. Ποιος κερδίζει; Ο Λάτσης (και ο κάθε μικροεπιχειρηματίας σαν αυτόν). Ποιός χάνει; Το δημόσιο (ΦΜΥ) οι ασφαλιστικοί οργανισμοί (εισφορές) και οι εργαζόμενοι (ποιος τους γαμεί αυτούς).
Η ΟΑ υποχρεούται (από ποιόν άραγε;) αφού η διοίκησή της το εγκρίνει, να παρέχει επίγεια εξυπηρέτηση στα αεροδρόμια που εξυπηρετεί την AEGEAN, με
ΕΚΠΤΩΣΗ!!!!Δηλαδή, σ’ αυτόν που της σκάβει τον λάκκο, δίνει κασμά και φτυάρι…
Γίγαντα Χατζηδάκη, που τόσο προσπαθείς, από εμένα το μαθαίνεις;;;;;;;;;;
Τέλος, τι να πω για τους οκτώ εργάτες στο Πέραμα;
Έχασαν τη ζωή τους στο μεροκάματο, και η Πολιτεία εξέφρασε
την οδύνη της και την θερμή της συμπαράσταση στις οικογένειές τους, όπως κάνει σε κάθε ανάλογη περίπτωση. Ο κατάλογος των θυμάτων όμως δεν κλείνει κι ούτε πρόκειται να κλείσει, όσο οι ανυπεράσπιστοι εργαζόμενοι υποχρεούνται να κάνουν παραχωρήσεις σε θέματα ασφάλειας και ωραρίων, προκειμένου να μη μείνουν χωρίς δουλειά.
Συγνώμη για την μακροσκελή ανάρτηση, αλλά θα σκάσω και θα κάνω μεγάλο μπαμ!