Έτσι δειγματοληπτικά
Πριν τώρα όφελος -%
Jeep Compass 26900 19900 7000 26%
Commander 64900 45900 19000 29%
Τoyota Yaris 12990 11510 1480 11%
Corolla 1,6 20790 17550 3240 15%
Lancia Musa 14050 11930 2120 15%
Στα δε 1,0 με 1,2 λίτρα το όφελος είναι 800 – 1000 ευρώ
Οι συγκρίσεις και τα συμπεράσματα είναι δευτερεύουσας σημασίας. Τα σημαντικό είναι ότι από αυτή τη γαλαντομία προς την συμπαθή τάξη των εμπόρων και εισαγωγέων αυτοκινήτων, το Δημόσιο που εναγωνίως ψάχνει χρήμα σε καιρούς δύσκολους, υπολογίζεται ότι θα χάσει έσοδα 250.000.000 ευρώ.
Με δεδομένο ότι οι κυβερνώντες δεν είναι τρελοί, τι άλλο μπορεί να είναι; Ποιος επιχειρηματίας θα έκανε κάτι ανάλογο; Ποιος δηλαδή ενώ ψάχνει λεφτά να καλύψει τις επιταγές που έχει στη γύρα, πουλάει τα προϊόντα του στο τζάμπα; Και γιατί όλη αυτή η ιστορία; Η εμπορία αυτοκινήτων είναι ο μόνος κλάδος που περνάει κρίση; Γιατί δεν καταργείτε και τον φόρο στα ακίνητα, η οικοδομή δεν περνάει κρίση; Η μεταποίηση, ο τουρισμός, η ελληνική οικογένεια, η γεωργία, η κτηνοτροφία;
Ρε είστε καλά, ή παίρνετε ληγμένα;
Πριν τώρα όφελος -%
Jeep Compass 26900 19900 7000 26%
Commander 64900 45900 19000 29%
Τoyota Yaris 12990 11510 1480 11%
Corolla 1,6 20790 17550 3240 15%
Lancia Musa 14050 11930 2120 15%
Στα δε 1,0 με 1,2 λίτρα το όφελος είναι 800 – 1000 ευρώ
Οι συγκρίσεις και τα συμπεράσματα είναι δευτερεύουσας σημασίας. Τα σημαντικό είναι ότι από αυτή τη γαλαντομία προς την συμπαθή τάξη των εμπόρων και εισαγωγέων αυτοκινήτων, το Δημόσιο που εναγωνίως ψάχνει χρήμα σε καιρούς δύσκολους, υπολογίζεται ότι θα χάσει έσοδα 250.000.000 ευρώ.
Με δεδομένο ότι οι κυβερνώντες δεν είναι τρελοί, τι άλλο μπορεί να είναι; Ποιος επιχειρηματίας θα έκανε κάτι ανάλογο; Ποιος δηλαδή ενώ ψάχνει λεφτά να καλύψει τις επιταγές που έχει στη γύρα, πουλάει τα προϊόντα του στο τζάμπα; Και γιατί όλη αυτή η ιστορία; Η εμπορία αυτοκινήτων είναι ο μόνος κλάδος που περνάει κρίση; Γιατί δεν καταργείτε και τον φόρο στα ακίνητα, η οικοδομή δεν περνάει κρίση; Η μεταποίηση, ο τουρισμός, η ελληνική οικογένεια, η γεωργία, η κτηνοτροφία;
Ρε είστε καλά, ή παίρνετε ληγμένα;
8 σχόλια:
Μία από τις εξηγήσεις (και από τις πιο πιστευτές) είναι ότι για κάθε ένα καινούργιο αυτοκίνητο το κράτος εισπράττει τέλη, φ.π.α. και φόρους από ασφάλιστρα και ασφαλιστικές εταιρίες, φόρους από τα καύσιμα (όσο πιο μεγάλο το αμάξι τόσο μεγαλύτερη η κατανάλωση) , και με το ίδιο σκεπτικό περισσότερα διόδια (και έσοδα από φόρους στην αττική οδό), φ.π.α και φορολογία από λαμαρινάδες και συνεργεία , κλπ κλπ... Δηλαδή (και είναι και κάτι που το πιστεύω και εγώ) το κράτος με τα αμάξια σου "χαρίζει" 1 και σου παίρνει 10.
Μου θυμίζει τους inject printers που κοστίζουν 60 ευρώ και κάθε μελανάκι των λίγων ml κάνει τα μισά λεφτά...
καλημερα με πρόλαβες.!!!!!!!!!
Αγαπητέ Ανδρεα,οι Μανδραδες-επιτρεψε μου να τους λέω ετσι-αφού ειχαν τη δυνατότητα να κάνουν τις εκπτώσεις που κάνουν τώρα,γιατί δεν το διαφήμιζαν τόσο καιρό?
ΑΠΛΟ!!επρεπε να πουληθεί νταβατζηλίκη στους δικούς μας.,Μη ξεχνάς πως μετα τις εκλογές τουλάχιστον 100 απο τους σημερινούς δεν θα υπαρχουν στον Ναό.
2.Σε ποιά καυσιμα αναφέραισαι? Οι πρατηριούχοι μιλούν για πτώση 50% στην κατανώλωση.
3.Ποιός κύκλος εγαζομένων περι το αυτοκίνητο θα εποφεληθεί??
Οταν το κάθε σπίτι διαθέτει 2 αυτοκίνητα και τα μισα κυκλοφορούν λες και ηρθαν απο την Καμπούλ,καθώς σύμφωνα με τους λαμαρινάδες υπαρχουν στα μαγαζιά τους αμανάτι αυτοκινητα επειδή οι κάτοχοι τους δεν εχουν χρήματα να τα επισκευάσουν?
250.000.000!!!! ,
Υπάρχουν νοικοκυριά που καθημερινά βγαινουν τα σπίτια τους σε πληστηριασμό,σπίτια που πληρώνονται 10 και 15 χρόνια και για ενα υπόλοιπο μεσον ορο 30.000, για λόγους που δημιουργήθηκαν ανάμεσα 2007 μέχρι και σήμερα, οι ανθρωποι βρεθηκαν σε αδυναμία να εξυπηρετήσουν το δανειο τους,.
Αν κάνεις εναν πρόχειρο λογαριασμό θα μπορούσαν να σωθούν 20.000 νοικοκοκυριά αν η πολιτεια αναλάμβανε την εξυπηρετηση τους,και ο δικαιούχος θα οφειλε πλεον στο κράτος με μια παράταση χρόνου που θα τον απάλασσε από την αβεβαιότητα και ξεπερνούσε την κρίσιμη αυτή φάση για την οποια δεν φταίει!!!!!.
Ειναι αλήτες!! απλώς, οπως εχω γραψει κάπου αλλου,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΑΠΟΤΟΜΗ ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ!!!!
@Andreas πιθανόν το σκεπτικό να είναι σωστό, αλλά εδώ ενώ μιλάνε για γενικευμένη κρίση ασχολούνται με τον χώρο του αυτοκινήτου προνομιακά.
και βεβαίως έχει απόλυτο δίκιο
η
taspa
Κατά τ'αλλα μείωσαν τη φορολογία για να αναπνεύσει η αγορά.Τώρα στη σειρά οι καταναλωτές ν'αγοράσουν jeep και πολυτελείας αυτοκίνητα με τη μεγαλύτερη φοροαπαλλαγή....Πάλι για τους ίδιους τα μέτρα.
Η Αμερική για να ξεπεράσει την «κρίση» στην αυτοκινητοβιομηχανία, ρίχνει στην αγορά 13δις $ (Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει). Από αυτά τα μισά τουλάχιστον θα πάνε στη διαφήμιση και στις μίζες προώθησης αλλά “SIEMENS”. Και ο «νοών νοήτο». Άλλωστε το 92% της Ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας ελέγχεται ιδιοκτησιακά από αμερικάνικα και αραβικά κεφάλαια (εξαιρείται η Γαλλική και τα υψηλής τεχνολογίας). Η αμερικάνικη νομοθεσία επιτρέπει μέχρι το 25% της προώθησης ενός προϊόντος να δοθεί σε «μπόνους» επί των πωλήσεων, δηλ. εκεί η «μίζα» είναι νόμιμη αρκεί να δηλωθεί και να φορολογηθεί ο δωρολήπτης. Ως γνωστόν η κυβέρνηση των «νταβατζιδοφάγων-νταβατζοκυνηγών με τα στριγκάκια» θεωρεί ηθικόν το νόμιμο. Κανένα πρόβλημα λοιπόν. Παυλίδης και τα μυαλά στα κάγκελα.
@zoyzoy & Μιχάλη, ΕΛΛΑΔΑΡΑ!
Αντί σχολιασμού....
Ευχές για Καλό Πάσχα
σε όλους και ιδιαίτερα στον
ΓΙΑΝΝΗ.
@ΣΟΥΙΤΑ, να 'σαι καλά, εύχομαι καλή Ανάσταση σε όλους τους τομείς!
Δημοσίευση σχολίου