Διαβάζω στο capital.gr
Στην τελική του φάση βρίσκεται το σχέδιο αποκρατικοποίησης 2 εταιριών του ομίλου της Ο.Α., που προχώρησε αθόρυβα. Πρόκειται για τις εταιρείες μεταφοράς αποθήκευσης και διανομής αεροπορικού καυσίμου στο «Βενιζέλος» που η ΟΑ κέρδισε σε διεθνή διαγωνισμό και κατασκεύασε τις εγκαταστάσεις με δικά της κεφάλαια, έχει δε βάσει συμβολαίων την αποκλειστική λειτουργία του συστήματος μέχρι το 2021!
Στην Ολυμπιακή Εταιρεία Καυσίμων (ΟΕΚ) κύριος μέτοχος είναι η ΟΑ/Υπηρεσίες με 65% και άλλοι μέτοχοι είναι η Motor Oil (14%) η Avin (14%) κ.α.
Πρόκειται για κερδοφόρα εταιρεία η οποία διένειμε μερίσματα 1,17 εκατ. ευρώ το 2007 και 1,13 εκατ. ευρώ το 2006. Πέρα από την ΟΕΚ, η ΟΑ-Υπηρεσίες διαθέτει πλειοψηφικό ποσοστό (66%) στην Ολυμπιακή Ανεφοδιαστική Εταιρεία Αεροπορικού Καυσίμου (Olympic Into Plane Company), ενώ το υπόλοιπο 35% ανήκει στην Total France, η οποία διατηρεί, σύμφωνα με πληροφορίες, το προβάδισμα στο διαγωνισμό. Χαρακτηριστικά οικονομικά, στην τελευταία διετία 2006-7, αποτελούν τα κέρδη μετά από φόρους, τα οποία ανήλθαν σε 295 χιλιάδες ευρώ για το 2007 και 397 χιλιάδες ευρώ για το 2006.
Οι ...λεβέντες της κυβέρνησης με τον αρχι...λεβέντη Χατζηδάκη, πουλάνε δύο κερδοφόρα κομμάτια της ΟΑ και συγχρόνως αφαιρούνε από την ΟΑ/Υπηρεσίες ένα σημαντικό έσοδο κάνοντάς τις έτσι λιγότερο ελκυστικές για τον όποιο επενδυτή.
Και, κλείνοντας, τρείς είναι οι κερδοφόροι τομείς του ομίλου της ΟΑ. Τα καύσιμα, το «Γαλιλαίος» (παγκόσμιο ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων αεροπορικών εισιτηρίων και ξενοδοχείων) και οι Υπηρεσίες εδάφους που χωρίς τα καύσιμα στα οποία είπαμε μετέχουν με 65%, χάνουν μεγάλο μέρος της κερδοφορίας τους.
Στην τελική του φάση βρίσκεται το σχέδιο αποκρατικοποίησης 2 εταιριών του ομίλου της Ο.Α., που προχώρησε αθόρυβα. Πρόκειται για τις εταιρείες μεταφοράς αποθήκευσης και διανομής αεροπορικού καυσίμου στο «Βενιζέλος» που η ΟΑ κέρδισε σε διεθνή διαγωνισμό και κατασκεύασε τις εγκαταστάσεις με δικά της κεφάλαια, έχει δε βάσει συμβολαίων την αποκλειστική λειτουργία του συστήματος μέχρι το 2021!
Στην Ολυμπιακή Εταιρεία Καυσίμων (ΟΕΚ) κύριος μέτοχος είναι η ΟΑ/Υπηρεσίες με 65% και άλλοι μέτοχοι είναι η Motor Oil (14%) η Avin (14%) κ.α.
Πρόκειται για κερδοφόρα εταιρεία η οποία διένειμε μερίσματα 1,17 εκατ. ευρώ το 2007 και 1,13 εκατ. ευρώ το 2006. Πέρα από την ΟΕΚ, η ΟΑ-Υπηρεσίες διαθέτει πλειοψηφικό ποσοστό (66%) στην Ολυμπιακή Ανεφοδιαστική Εταιρεία Αεροπορικού Καυσίμου (Olympic Into Plane Company), ενώ το υπόλοιπο 35% ανήκει στην Total France, η οποία διατηρεί, σύμφωνα με πληροφορίες, το προβάδισμα στο διαγωνισμό. Χαρακτηριστικά οικονομικά, στην τελευταία διετία 2006-7, αποτελούν τα κέρδη μετά από φόρους, τα οποία ανήλθαν σε 295 χιλιάδες ευρώ για το 2007 και 397 χιλιάδες ευρώ για το 2006.
Οι ...λεβέντες της κυβέρνησης με τον αρχι...λεβέντη Χατζηδάκη, πουλάνε δύο κερδοφόρα κομμάτια της ΟΑ και συγχρόνως αφαιρούνε από την ΟΑ/Υπηρεσίες ένα σημαντικό έσοδο κάνοντάς τις έτσι λιγότερο ελκυστικές για τον όποιο επενδυτή.
Και, κλείνοντας, τρείς είναι οι κερδοφόροι τομείς του ομίλου της ΟΑ. Τα καύσιμα, το «Γαλιλαίος» (παγκόσμιο ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων αεροπορικών εισιτηρίων και ξενοδοχείων) και οι Υπηρεσίες εδάφους που χωρίς τα καύσιμα στα οποία είπαμε μετέχουν με 65%, χάνουν μεγάλο μέρος της κερδοφορίας τους.
3 σχόλια:
NA TOYS XAIROMASTE....
Δυστυχώς spyros, τους χαιρόμαστε δεν τους χαιρόμαστε, αυτοί κάνουν τη δουλειά τους...
ΑΣ ΤΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ....ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ "ΚΥΡΙΟΥΣ"
Δημοσίευση σχολίου