Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

Και γιατί μόνο τον Σταυρό παρακαλώ;

Θα κάνω ένα τόλμημα ελπίζοντας ότι δεν θα παρεξηγηθώ.
Ο καθ’ ένας βέβαια έχει τα πιστεύω του και συχνά υπεραμύνεται αυτών όπως η Ιταλίδα κυρία που, ιεραρχώντας τα προβλήματά της, κατάφερε να πείσει το ευρωπαϊκό δικαστήριο να γνωμοδοτήσει υπέρ της αφαίρεσης του Σταυρού από τις σχολικές αίθουσες.
Επειδή στα πλαίσια της Ε.Ε είναι πιθανό να υπάρξει και στη χώρα μας τέτοιο θέμα, πρέπει να ετοιμαστούμε για δραστικά μέτρα και όχι ημίμετρα. Προκειμένου να μην θίγεται το θρησκευτικό συναίσθημα αλλοθρήσκων, ή ακόμα και το σκέτο συναίσθημα α-θρήσκων, πρέπει να εξεταστεί η λήψη κι άλλων μέτρων σαν τα παρακάτω.
Η μετονομασία χωριών όπως Άγιος Κωνσταντίνος, Αγία Παρασκευή, Άγιος Πέτρος κ.α. και οδών όπως Αγίας Σοφίας, Αγίου Δημητρίου κλπ.
Η μετονομασία στάσεων των αστικών συγκοινωνιών όπως Ανάληψη, Άγιος Ελευθέριος, Εκκλησάκι κ.α.
Τα Χριστου-γεννιάτικα δέντρα
Οι θρησκευτικές αργίες, Φώτα, Χριστούγεννα, Πάσχα, Της Παναγίας
Οι κωδωνοκρουσίες των καμπαναριών
Και ο κατάλογος δεν είναι πλήρης
Μ’ αυτές όμως και άλλες πρωτοβουλίες πολιτών θ’ αρχίσουν σιγά σιγά να λύνονται τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι λαοί.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Να επιβληθει αμεσα κρεατοφαγια στους χορτοφαγους και το αντιστροφο.Επισεις οι φιλοζωοι να φορουν γουνες υποχρεωτικα.Εχω και αλλα στο μυαλο μου,ειμαι ενας αλλα εχω την δυναμη!Αχ! ειναι υπεροχη η Δημοκρατια της Ευρωπης!