Θέλετε
να μην
έχετε σταθερό τηλέφωνο με απεριόριστες αστικές και υπεραστικές κλήσεις και
24άρι ιντερνέτ για πάνω από 18 μέρες;;;
Σπεύσατε στο
ΙΔΙΟΚΤΗΤΟ δίκτυο της Forthnet!!!
Αν το κάνετε, τη βάψατε!!!
Όπως
την έβαψα κι εγώ, που από τις 23/12 έμεινα χωρίς τηλέφωνο και ιντερνέτ κατάσταση
που παραμένει ίδια ακόμα και σήμερα 18 μέρες μετά, που αποφάσισα να πάω σε καφέ
με Wi Fi και να δημοσιεύσω την εμπειρία μου από μια εταιρία που
δημιουργήθηκε για να υπάρχει ανταγωνισμός
που θα έφερνε καλύτερες υπηρεσίες
στους καταναλωτές.
Διαπίστωσα
λοιπόν ότι έχω να κάνω με μια εταιρία
απρόσωπη, με την έννοια ότι δεν μπορείς να βρεθείς απέναντι σε φυσικό
πρόσωπο να του εκθέσεις το πρόβλημά σου και να αναλάβει να στο λύσει. Μπορείς
μόνο να επικοινωνήσεις με το 13831
που μια φωνή σε καθοδηγεί «αν θέλετε αυτό, πατήστε το
1, αν θέλετε εκείνο πατήστε το 2, για τεχνική υποστήριξη πατήστε το 3»
και μετά ξανά το 1 το 2 το 3 ανάλογα με το είδος της τεχνικής υποστήριξης, και
ακολουθεί «μέγιστος χρόνος αναμονής τόσα λεπτά (από 5
μέχρι 14)» και μέχρι να μιλήσεις με άνθρωπο, το κινητό γράφει… Δεν έχουν ούτε e-mail να πας
σ’ ένα ιντερνέτ καφέ (αφού από το σπίτι δεν μπορείς), να τους στείλεις τις
διαμαρτυρίες σου. Στο γραφείο της πόλης δε, είναι αρμόδιοι μόνο για να δέχονται
αιτήσεις για νέες συνδέσεις και να πληρώνονται λογαριασμούς. Για δήλωση βλάβης
σε παραπέμπουν στο 13831 και άμα τους πιέσεις περισσότερο σου δίνουν κάτι
αόριστες υποσχέσεις «αφήστε να το δω»
και σε γράφουν, όπως μ’ έγραψε κι εμένα ο κ. Βασίλης Ζαγοράκης προϊστάμενος του
γραφείου στην οδό Μητροπόλεως.
Στο
παραπάνω τηλέφωνο λοιπόν με ενημέρωσαν ότι ο ΟΤΕ που είναι (λένε) υπεύθυνος
συντήρησης των δικτύων αποκαθιστά τις βλάβες εντός 2 εργασίμων ημερών. Βέβαια
έπεσα και σε πολλές αργίες αλλά όταν μετά από 4 εργάσιμες επικοινώνησα πάλι
καταχρεώνοντας το κινητό μου, η απάντηση ήταν «δυστυχώς δεν έχουμε ενημέρωση από τον ΟΤΕ,
μόλις έχουμε θα σας ενημερώσουμε στο κινητό σας». Και οι μέρες
περνούσαν με την απορία «τι δουλειά έχω
με τον ΟΤΕ αφού ανήκω σε άλλο ΙΔΙΟΚΤΗΤΟ (όπως διαφημίζουν) δίκτυο;»
Κανένα
ενδιαφέρον, καμιά ενημέρωση, πλήρης απαξίωση του πελάτη.
Δεν
έχουν καν φροντίσει να βάλουν την γνωστή ενημέρωση «η σύνδεση δεν είναι εφικτή
για τεχνικούς λόγους» κι όποιος με καλεί ακούει τον ήχο κλήσης και συμπεραίνει
ότι λείπω.
Και
για την γιορτή μου ακόμα, ευχές δέχτηκα μόνο απ’ όσους ήξεραν τον αριθμό του
κινητού μου.
Και
περιμένω τον επόμενο λογαριασμό, όντας σίγουρος ότι θα με χρεώσουν για όλες τις
μέρες ακόμα και για εκείνες που δεν μου παρείχαν τις υπηρεσίες που έχουν
αναλάβει να μου παρέχουν, κι επειδή η εξόφληση γίνεται με πάγια εντολή μέσω πιστωτικής
κάρτας, δεν μπορώ να την αρνηθώ μιας και είναι μαζί με την Νόβα.
Γι
αυτό σας λέω ΣΠΕΥΣΑΤΕ!