«Το εθνοκεντρικό σχολείο, είναι σχολείο του απομονωτισμού, εμποδίζει την συνύπαρξη διαφορών κάθε είδους, και όχι μόνο τη συνύπαρξη με μαθητές αλλόγλωσσους ή/και αλλόθρησκους και με καταγωγή από άλλες χώρες, αλλά όλες τις ετερότητες από το φύλο έως την αναπηρία.»
Από συνέντευξη της κ. Θάλειας Δραγώνα ειδικής γραμματέως του υπουργείου Παιδείας, στην εφημερίδα «Αυγή» (10/1/2010)
Οι «Αθλιοι» σχολιάζουν
Αν η κ. Δραγώνα θεωρεί οτι το πρόβλημα του ελληνικού σχολείου είναι το μάθημα της ελληνικής ιστορίας ή/και των θρησκευτικών που εμποδίζουν την συνύπαρξη αλλόγλωσσων, αλλοεθνών και αλλόθρησκων, τότε θα πρέπει ή να εισηγηθεί την κατάργησή τους ή την μετάκληση αντίστοιχωνδασκάλων και καθηγητών που θα διδάσκουν την ιστορία και τα θρησκευτικά των «άλλων» μαθητών.
Ας λυθούν πρώτα τα ουσιαστικά προβλήματα των σχολείων, απαράδεκτα κτίρια, διπλοβάρδειες, έλλειψη εποπτικών μέσων διδασκαλίας, υποτυπώδεις εγκαταστάσεις άθλησης χωρίς αποδυτήρια (τα παιδιά κάνουν γυμναστική με τα ίδια ρούχα που φορούν στην τάξη στην οποία επιστρέφουν ιδρωμένα), οι δάσκαλοι και καθηγητές που χάνουν σύντομα (λόγω των συνθηκών) τον ενθουσιασμό τους, και μετά βλέπουμε και αυτά που θίγει η κ. Δραγώνα (αν ισχύουν) και πως θα αντιμετωπισθούν)
Από συνέντευξη της κ. Θάλειας Δραγώνα ειδικής γραμματέως του υπουργείου Παιδείας, στην εφημερίδα «Αυγή» (10/1/2010)
Οι «Αθλιοι» σχολιάζουν
Αν η κ. Δραγώνα θεωρεί οτι το πρόβλημα του ελληνικού σχολείου είναι το μάθημα της ελληνικής ιστορίας ή/και των θρησκευτικών που εμποδίζουν την συνύπαρξη αλλόγλωσσων, αλλοεθνών και αλλόθρησκων, τότε θα πρέπει ή να εισηγηθεί την κατάργησή τους ή την μετάκληση αντίστοιχωνδασκάλων και καθηγητών που θα διδάσκουν την ιστορία και τα θρησκευτικά των «άλλων» μαθητών.
Ας λυθούν πρώτα τα ουσιαστικά προβλήματα των σχολείων, απαράδεκτα κτίρια, διπλοβάρδειες, έλλειψη εποπτικών μέσων διδασκαλίας, υποτυπώδεις εγκαταστάσεις άθλησης χωρίς αποδυτήρια (τα παιδιά κάνουν γυμναστική με τα ίδια ρούχα που φορούν στην τάξη στην οποία επιστρέφουν ιδρωμένα), οι δάσκαλοι και καθηγητές που χάνουν σύντομα (λόγω των συνθηκών) τον ενθουσιασμό τους, και μετά βλέπουμε και αυτά που θίγει η κ. Δραγώνα (αν ισχύουν) και πως θα αντιμετωπισθούν)
ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑΝΝΗ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!
ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ!
ΓΙΑΤΙ ΧΩΡΙΣ ΧΡΗΜΑ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!
ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΑ ΚΕΝΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ.....
ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ..
Για φαντάσου, στην μια τάξη θα διδάσκει ο ελληνας δάσκαλος ιστορία και στην άλλη ο βούλγαρος.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι στο διάλλειμα τα παιδιά θα πλακώνονται!
Αμ το άλλο; Το εθνικό σχολείο απομονώνει τον ανάπηρο! Τι να πεί κανείς! Ηθελα να ξερα σε τι σχολείο πήγε η μαντάμ. Εγω είχα συμμαθητη τυφλό και τον είχαμε όλοι όπα-όπα! Πάντα κάποιος θα ήταν πλάϊ του και θα τον είχε αγκαζε! Εκδρομές, διαλλείματα, γιορτές. Ποτέ δεν έμεινε μόνος. Εγινε δικαστής ο συμμαθητής μου.
Γιώργο & ange-ta,
ΑπάντησηΔιαγραφήένα μεγάλο μας πρόβλημα είναι οι προτεραιότητες που βάζουν οι διάφοροι φωστήρες όπως πχ ο αείμνηστος που τα πρώτα του μέτρα για την παιδεία ήταν η κατάργηση των αρχαίων και της ποδιάς.
ange-ta, κι εγώ είχα συμμαθητή βαρειά βραδύγλωσσο που ήταν ο αγαπημένος όλης της τάξης.