Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2008

Fujitsu Siemens service Θεσσαλονίκης

Τον Δεκέμβριο του 2006, αγόρασα φορητό υπολογιστή Fujitsu Siemens μοντέλο Amilo Pi 1536V. Στις 15/10/2008 ο υπολογιστής παρουσίασε πρόβλημα (δεν ανταποκρινόταν σε καμιά εντολή) και τον πήγα στο service της αντιπροσωπείας. ECHO HELLAS AE, Κηφισίας 44 Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη.(παραστατικό παραλαβής αρ.985 15/10/2008 ώρα 11.33)
Στις 20/10 μου είπαν ότι είχε καταστραφεί ο σκληρός δίσκος, ότι όλα τα δεδομένα είχαν χαθεί, η αντικατάστασή του με έναν 250G θα κόστιζε 160 ευρώ και η επανεγγραφή
προγραμμάτων που είχαν χαθεί θα κόστιζε επι πλέον 60 ευρώ.
Προτίμησα να αγοράσω καινούριο, και πήρα πίσω τον παλιό πληρώνοντας για τον έλεγχο 55.50 ευρώ.
(παραστατικό 756 20/10 ώρα 14.54)
Πέντε μέρες αργότερα άνοιξα τον «κατεστραμμένο» υπολογιστή και ω του θαύματος λειτουργούσε μια χαρά(!!!) όλα τα δεδομένα (φωτογραφίες – video- μουσική) ήταν στη θέση τους και όλα τα προγράμματα έτρεχαν.
Απευθύνθηκα με e-mail στην αντιπροσωπεία στην Αθήνα και μετά 3 μέρες μου τηλεφώνησαν μεταφέροντάς μου την απάντηση του service, την οποία μου έστειλαν και με e-mail και την οποία παραθέτω παρακάτω.
«Το μηχάνημα πέρασε από DIFS κι έβγαλε πρόβλημα στο δίσκο, πετούσε μπλε οθόνες και κολλούσε. Του έγινε προσφορά αλλά ήθελε τα αρχεία του σε backup, δεν του είπαμε ότι έχουν καταστραφεί τα αρχεία του ή ότι τα έχει χάσει, απλά τον ενημερώσαμε για το κόστος και για backup (κανένας δεν του είπε ότι έχουν χαθεί τα αρχεία) και απλά δεν ήθελε να το επισκευάσει.»
Όπως βλέπετε, καμία νύξη δεν κάνουν για τον σκληρό «που είχε πρόβλημα κι πετούσε μπλε οθόνες» και που συνεχίζει να δουλεύει χωρίς πρόβλημα πιά.
Για τα αρχεία και τα προγράμματα που (δεν μπορώ να αποδείξω ότι μου είπαν ότι χάθηκαν) εξακολουθούν να είναι στη θέση τους πάλι δεν λένε τίποτα.
Ο υπολογιστής δουλεύει μια χαρά και το δυστύχημα είναι ότι δεν ξέρω Γερμανικά για να καταγγείλω την υπόθεση στα κεντρικά της Γερμανίας.

8 σχόλια:

  1. αδερφε ειλικρινα σε νιωθω....

    πριν απο καμια 5ετια ισως και παραπανω ειχα ενα παρομοιο προβλημα με το pc μου, οποτε το πηγα στο ΠΛΑΙΣΙΟ (ΑΛΛΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΑΥΤΟΙ) και η απαντηση του τεχνικου ηταν πως "ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΜΑΓΝΗΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΣΟΥ"!!!!!!!!!

    ΚΑΙ ΣΥΝ ΤΟΙΣ ΑΛΛΟΙΣ ΜΟΥ "ΕΚΛΕΨΑΝ" ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΛΛΗ ΑΝΤΙΣΤΙΧΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΜΙΑ ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΦΤΑ!!!!!






    ΕΛΕΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξεφτίλες.
    Θα τον έλεγξαν με την αλάνθαστη μέθοδο "πιες τον φραπέ σου και πες στον %^%$# πελάτη ότι κάηκε ο σκληρός"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μεταξύ μας... μήπως του είχε αδειάσει απλώς η μπαταρία; χα χα χα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σου λένε, "που ξέρει αυτός ο μαλάκας τι έχει πάθει; πάμε για το μεροκάματο". Περιμένω να μου κάνουν μήνυση για δυσφήμηση, γιατί το μεγαλύτερο προσόν ενός απατεώνα (κι ενός πολιτικού βεβαίως) είναι το θράσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aν θες πάντως στα κεντρικα στη Γερμανια μπορεις να απευθυνθείς και στα Αγγλικα, δε χρειάζεται να ξέρεις Γερμανικά για να κάνεις τη καταγγελία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ανώνυμε σ' ευχαριστώ, δεν το σκέφτηκα... θα το κάνω, γειά χαρά ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ρε τα πουστρακια... ακριβως το ιδιο επαθα αλλα εχω εγγυηση... ελπιζω να μην μου πουνε καμια μαλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μετα απο απειρες μπλε οθονες μου αλλαξανε motherboard 2 φορες η echo θεσσαλονικης, σημερα χωρις να εχει λυθει το προβλημα 3 ετων πλεον ο υπολογιστης και χωρις εγγυηση τον ανοιξα και διαπιστωσα παλι καμμενο motherboard και απο τα 4 gb μνημης ειχε μεσα μονο 2 gb. Ελεος.αυτι ειναι για μηνυση

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να δω τι λέτε κι εσείς...