Όπως αναφέρει χθεσινό δημοσίευμα της «Ελευθεροτυπίας», η Ολυμπιακή πριν πωληθεί μπήκε στο «χειρουργείο» και δεν συγκαταλέγονται στα προς εκποίηση στοιχεία ιστορικά slots (δικαιώματα πτήσης) που αφορούν 13 κρίσιμους προορισμούς εξωτερικού. Η νέα δραματική συρρίκνωση της «Ολυμπιακής», η οποία ακολουθεί τη συνεχή συρρίκνωση και απαξίωση που υπέστη διαδοχικά από το 2001, τη μετατρέπει σε εταιρεία «φάντασμα», κυρίως για τις «άγονες» εσωτερικές γραμμές, που κι αυτές μπορεί κατά τη συμφωνία, ο νέος «επενδυτής» να τις εγκαταλείψει μετά την παρέλευση τριετίας.
Οι τραγικές αυτές εξελίξεις έρχονται να επιβεβαιώσουν και να αποδείξουν ότι οι σχεδιασμοί της κυβέρνησης για την ιδιωτικοποίηση της ΟΑ συνιστούν μείζον πολιτικό και εθνικό έγκλημα παράδοσης κυρίως του σήματος της Ολυμπιακής, του μεγαλύτερου και πιο αναγνωρίσιμου ελληνικού εμπορικού σήματος στον κόσμο, προκειμένου να εξυπηρετηθούν ξένα στρατηγικά συμφέροντα αλλά και επιδιώξεις εγχώριων ιδιωτών σε βάρος της χώρας και του ελληνικού λαού, ο οποίος, πέραν των άλλων, θα επωμιστεί και το δυσβάσταχτο κόστος της απόλυσης από την εταιρεία των χιλιάδων εργαζομένων της».
Συνεχίζω εγώ τώρα
Όταν ο προϊστάμενός σου είπε στην ΔΕΘ ότι η ΟΑ θα κλείσει, η Aegean παρήγγειλε 8 αεροσκάφη.
Οι υφιστάμενοί σου, δηλαδή ΕΣΥ, κόβουν δρομολόγια της ΟΑ (αν δεν έχουν τη δική σου έγκριση πάει να πεί ότι είσαι άχρηστος) και την άλλη μέρα η Αegean πυκνώνει τα δρομολόγιά της στους κομμένους προορισμούς.
Άφηνες να χαθούν δικαιώματα προσγείωσης σε ξένα αεροδρόμια, δικαιώματα που αποκτήθηκαν με προσπάθειες ετών, και τα ‘παιρνε ο ανταγωνιστής ευνοούμενός σου.
Δεν νοίκιασες έγκαιρα αεροπλάνα για το καλοκαίρι και καταξευτέλισες την εταιρία που αναγκαζόταν να ματαιώνει πτήσεις (πάνω από 3.000) λόγω έλλειψης αεροσκαφών. Πού κατέληγαν οι επιβάτες; Στον ανταγωνιστή ο οποίος μάλιστα δεν δεχόταν τα εισητήρια της ΟΑ γιατί έλεγε ότι η εταιρεία ήταν αφερέγγυα και ζητούσε να εκδοθούν δικά του.
Τελευταία στιγμή νοίκιαζες αεροπλάνα σε τετραπλάσιες τιμές, αεροπλάνα που δεν ήταν σε θέση να πετάξουν σύμφωνα με τα υψηλά στάνταρ της εταιρείας, και στην τεχνική βάση πάσχιζαν βδομάδες να τα καταστήσουν αξιόπλοα.
Οι τραγικές αυτές εξελίξεις έρχονται να επιβεβαιώσουν και να αποδείξουν ότι οι σχεδιασμοί της κυβέρνησης για την ιδιωτικοποίηση της ΟΑ συνιστούν μείζον πολιτικό και εθνικό έγκλημα παράδοσης κυρίως του σήματος της Ολυμπιακής, του μεγαλύτερου και πιο αναγνωρίσιμου ελληνικού εμπορικού σήματος στον κόσμο, προκειμένου να εξυπηρετηθούν ξένα στρατηγικά συμφέροντα αλλά και επιδιώξεις εγχώριων ιδιωτών σε βάρος της χώρας και του ελληνικού λαού, ο οποίος, πέραν των άλλων, θα επωμιστεί και το δυσβάσταχτο κόστος της απόλυσης από την εταιρεία των χιλιάδων εργαζομένων της».
Συνεχίζω εγώ τώρα
Όταν ο προϊστάμενός σου είπε στην ΔΕΘ ότι η ΟΑ θα κλείσει, η Aegean παρήγγειλε 8 αεροσκάφη.
Οι υφιστάμενοί σου, δηλαδή ΕΣΥ, κόβουν δρομολόγια της ΟΑ (αν δεν έχουν τη δική σου έγκριση πάει να πεί ότι είσαι άχρηστος) και την άλλη μέρα η Αegean πυκνώνει τα δρομολόγιά της στους κομμένους προορισμούς.
Άφηνες να χαθούν δικαιώματα προσγείωσης σε ξένα αεροδρόμια, δικαιώματα που αποκτήθηκαν με προσπάθειες ετών, και τα ‘παιρνε ο ανταγωνιστής ευνοούμενός σου.
Δεν νοίκιασες έγκαιρα αεροπλάνα για το καλοκαίρι και καταξευτέλισες την εταιρία που αναγκαζόταν να ματαιώνει πτήσεις (πάνω από 3.000) λόγω έλλειψης αεροσκαφών. Πού κατέληγαν οι επιβάτες; Στον ανταγωνιστή ο οποίος μάλιστα δεν δεχόταν τα εισητήρια της ΟΑ γιατί έλεγε ότι η εταιρεία ήταν αφερέγγυα και ζητούσε να εκδοθούν δικά του.
Τελευταία στιγμή νοίκιαζες αεροπλάνα σε τετραπλάσιες τιμές, αεροπλάνα που δεν ήταν σε θέση να πετάξουν σύμφωνα με τα υψηλά στάνταρ της εταιρείας, και στην τεχνική βάση πάσχιζαν βδομάδες να τα καταστήσουν αξιόπλοα.
Ακόμα και τώρα η ΟΑ χρησιμοποιεί αεροσκάφη της Hellas Jet προς όφελος άλλων πλην ΟΑ.
Καμιά εταιρία δεν θα μπορούσε να αντέξει σ’ αυτόν τον ύπουλο πόλεμο που κήρυξε εναντίον της ο υπουργός που θα ‘πρεπε να την υποστηρίζει και να φροντίζει την ανάπτυξή της. Γιατί ο ρόλος του υπουργού είναι να υπηρετεί το συμφέρον των πολλών που είναι και εθνικό συμφέρον, και όχι το συμφέρων των λίγων
Κι όσον αφορά το σχέδιό σου
Καμιά εταιρία δεν θα μπορούσε να αντέξει σ’ αυτόν τον ύπουλο πόλεμο που κήρυξε εναντίον της ο υπουργός που θα ‘πρεπε να την υποστηρίζει και να φροντίζει την ανάπτυξή της. Γιατί ο ρόλος του υπουργού είναι να υπηρετεί το συμφέρον των πολλών που είναι και εθνικό συμφέρον, και όχι το συμφέρων των λίγων
Κι όσον αφορά το σχέδιό σου
Γιατί ενώ έλεγες οτι οι έχοντες 6.000 ένσημα θα διάλεγαν σύνταξη ή μετάταξη, τώρα τους υποχρεώνεις να συνταξιοδοτηθούν, 45 ετών άνθρωποι με εργασιακή εμπειρία;
Γιατί μόνο για 3 χρόνια ο «επενδυτής» θα πρέπει να πετάει στις άγονες γραμμές; Μετά τι θα γίνει;
Γιατί μόνο για 3 χρόνια ο «επενδυτής» θα πρέπει να πετάει στις άγονες γραμμές; Μετά τι θα γίνει;
Την Ολυμπιακή την είχες να πετάει σ’ όλα τα νησιά και δεν την πλήρωνες, τον ιδιώτη όμως θα τον πληρώνεις στην ώρα του.
Δεν εξασφαλίζεις ότι ο «επενδυτής» δεν θα πουλήσει τα περιουσιακά στοιχεία που ΕΣΥ του τα δίνεις τζάμπα και στη συνέχεια θα κλείσει την εταιρεία.
Δεν εξασφαλίζεις ότι ο «επενδυτής» δεν θα πουλήσει την εταιρεία, ας πούμε σε τουρκικά ή σκοπιανά κεφάλαια.
Δεν εξασφαλίζεις παρά μόνο την εύνοια αυτών τα συμφέροντα των οποίων τόσο δουλόπρεπα υπηρετείς.
Χατζηδάκη, κατά την βιβλική ρήση
ΕΖΥΓΙΣΘΗΣ, ΕΜΕΤΡΗΘΗΣ ΚΑΙ ΕΥΡΕΘΗΣ ΛΕΙΨΟΣ
Δεν εξασφαλίζεις ότι ο «επενδυτής» δεν θα πουλήσει τα περιουσιακά στοιχεία που ΕΣΥ του τα δίνεις τζάμπα και στη συνέχεια θα κλείσει την εταιρεία.
Δεν εξασφαλίζεις ότι ο «επενδυτής» δεν θα πουλήσει την εταιρεία, ας πούμε σε τουρκικά ή σκοπιανά κεφάλαια.
Δεν εξασφαλίζεις παρά μόνο την εύνοια αυτών τα συμφέροντα των οποίων τόσο δουλόπρεπα υπηρετείς.
Χατζηδάκη, κατά την βιβλική ρήση
ΕΖΥΓΙΣΘΗΣ, ΕΜΕΤΡΗΘΗΣ ΚΑΙ ΕΥΡΕΘΗΣ ΛΕΙΨΟΣ
Ο κύβος ερρίφθη προ πολλού για την Ολυμπιακή Γιάννη. Ήθελαν να τη χαντακώσουν και το κατάφεραν.
ΑπάντησηΔιαγραφή@hackaday, το ξέρω φίλε μου και επειδή ότι έκανα στη ζωή μου το έκανα εργαζόμενος εκεί, με πληγώνει παρ' όλο που έχω φύγει πιά...
ΑπάντησηΔιαγραφή