Όταν, όπως λένε οι τεράστιες πινακίδες, για 400 + 400 μέτρα μήκος επί 50 μ. πλάτος (40 στρέμματα) ο προϋπολογισμός ήταν 10.300.000 ευρώ για το τμήμα Ιστιοπλοϊκός – Π.Συνδίκα, και 8.570.000 ευρώ για το τμήμα Π.Συνδίκα – Μέγαρο Μουσικής, δικαιούμαι να περιμένω καταπληκτικά πράγματα. Με συνολική δαπάνη 700.000.000 δραχμών (να μη ξεχνιόμαστε) θα πρέπει να περιμένουμε κάτι σαν τους κρεμαστούς κήπους της Βαβυλώνας...
Άντε δήμαρχε, συντόμευε, θα μας φάει η αγωνία!
Δυστυχώς φίλε μου όχι μόνο θα περιμένεις αλλά θα απογοητευτείς κιόλας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Μακάρι να βγω ψεύτης και να αποκαλυφθούν ωραίοι χώροι αλλά δεν το βλέπω να γίνετε έτσι. Λογικά και σε αυτό (όπως σε όλα τα έργα) οι μεγάλοι προϋπολογισμοί δεν σημαίνει απαραίτητα "μεγάλο" έργο αλλά μεγάλο φαγοπότι!
κοίτα, επειδή και οι εργολάβοι έχουν την ίδια μούρη, θα φανε θα φάνε, θα φάνε, οι κακοτεχνίες , κακοτεχνίες και γενικά το ξέπλημα χρήματος (ανταπόδωση "καλοσύνης" ) θα επιτευχθεί!
ΑπάντησηΔιαγραφήόσο για το έργο είμαι πεπισμένος ότι θα είναι άκρως αντίθετο με τις ανάγκες του περιβάλλοντος....
Εγώ φίλε μου δεν έχω καμία αγωνία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι σίγουρος ότι το αποτέλεσμα, θα είναι εφάμιλλης αισθητικής με τα υπόλοιπα δημόσια έργα της πόλης μας!...
Όπως τις περίφημες μαρμάρινες στήλες δίπλα στο Λευκό Πύργο (επειδή το μπετόν σπανίζει, ενώ το πράσινο περισεύει...).
Όπως την εκπληκτική πλακόστρωση της παλιάς παραλίας που έκανε ένα χρόνο να τελειώσει...
κλπ, κλπ.
Υποπτεύομαι ότι θα περισσεύει και εδώ η βλαχογκλαμουριά και το νεοκιτς, το οποίο γενικώτερα χαρακτηρίζει τη δημόσια εικόνα της Θεσσαλονίκης...
Η απογοήτευση σε έχει μπερδέψει ήδη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα σχεδόν 20 εκ € είναι 7.000.000.000 δρχ (7 δισ δρχ) και όχι 700.000.000 δρχ...
Είναι να πάρεις φόρα και να πηδήξεις στο Θερμαϊκό........
Όλοι έχετε δίκιο, όσο για τον λογαριασμό...έχασα την μπάλα...
ΑπάντησηΔιαγραφή