3 Γιάννης Βελλίδης (στο κέντρο της φωτογραφίας)
Εκδότης της εφημερίδας «Μακεδονία». Θεσσαλονικάρχης κατά πολλές έννοιες, με μεγάλη πολιτική επιρροή παρά το ότι η εφημερίδα του ήταν στην ουσία επαρχιακή. Τα κόμματα επιζητούσαν την εύνοιά του και το όνομά του ανακατεύτηκε στις πολιτικές ίντριγκες, ιδιαίτερα της περιόδου 1961-67. Αριστοκράτης και χαμάλης στη συμπεριφορά, μπόν βιβέρ και πατριώτης με ουσιαστική προσφορά στην πόλη, δημιούργησε όπως ήταν φυσικό τόσο φίλους όσο και αντιπάλους. Ήταν ο μόνος που είχε Ρολς Ρόϊς την οποία σπανίως χρησιμοποιούσε, αλλά έλεγε «να μην υπάρχει μια Ρολς στη Θεσσαλονίκη;»
3α Τάκης Κανελλόπουλος
Πρωτοποριακός σκηνοθέτης δύσκολων ταινιών αλλά με εξαιρετικές εικόνες. Εμφανίστηκε με το θαυμάσιο ντοκυμαντέρ «Μακεδονικός γάμος» και γύρισε τρείς ταινίες, «Ουρανός» «Εκδρομή» «Παρένθεση» που για τον μέσο θεατή ήταν περισσότερο μια διαδοχική παράθεση όμορφων εικόνων, παρά ταινία. Πιο κοντά στην «αφηρημένη» τέχνη, δεν έγινε κατανοητός παρά μόνο σε στενούς κύκλους διανοούμενων. Η ανοιξιάτικη φιγούρα του σχεδόν πάντα με άσπρο κοστούμι και άσπρη ρεπούμπλικα σα να περιφέρεται ακόμα ψάχνοντας την Θεσσαλονίκη που ήξερε.
Εκδότης της εφημερίδας «Μακεδονία». Θεσσαλονικάρχης κατά πολλές έννοιες, με μεγάλη πολιτική επιρροή παρά το ότι η εφημερίδα του ήταν στην ουσία επαρχιακή. Τα κόμματα επιζητούσαν την εύνοιά του και το όνομά του ανακατεύτηκε στις πολιτικές ίντριγκες, ιδιαίτερα της περιόδου 1961-67. Αριστοκράτης και χαμάλης στη συμπεριφορά, μπόν βιβέρ και πατριώτης με ουσιαστική προσφορά στην πόλη, δημιούργησε όπως ήταν φυσικό τόσο φίλους όσο και αντιπάλους. Ήταν ο μόνος που είχε Ρολς Ρόϊς την οποία σπανίως χρησιμοποιούσε, αλλά έλεγε «να μην υπάρχει μια Ρολς στη Θεσσαλονίκη;»
3α Τάκης Κανελλόπουλος
Πρωτοποριακός σκηνοθέτης δύσκολων ταινιών αλλά με εξαιρετικές εικόνες. Εμφανίστηκε με το θαυμάσιο ντοκυμαντέρ «Μακεδονικός γάμος» και γύρισε τρείς ταινίες, «Ουρανός» «Εκδρομή» «Παρένθεση» που για τον μέσο θεατή ήταν περισσότερο μια διαδοχική παράθεση όμορφων εικόνων, παρά ταινία. Πιο κοντά στην «αφηρημένη» τέχνη, δεν έγινε κατανοητός παρά μόνο σε στενούς κύκλους διανοούμενων. Η ανοιξιάτικη φιγούρα του σχεδόν πάντα με άσπρο κοστούμι και άσπρη ρεπούμπλικα σα να περιφέρεται ακόμα ψάχνοντας την Θεσσαλονίκη που ήξερε.
τον ουρανό πάντως τον έχω δει και μου έκανε μεγάλη εντύπωση
ΑπάντησηΔιαγραφή