ΕΓΩ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΩ, αλλά δεν θα κατηγορήσω και όσους πάνε. Δικαίωμά τους.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΚΑΜΙΑ ΤΑΜΠΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΡΕΜΑΣΕΤΕ! Έτσι;
Δεν καταλαβαίνω από πού παίρνει ο καθένας που χαριστικά και χωρίς εμφανή κριτήρια του δίνεται ένα δημόσιο βήμα, κυρίως τηλεοπτικό, από πού παίρνει λέω το δικαίωμα να χαρακτηρίζει εμένα και τις απόψεις μου, εσένα και τις δικές σου, χωρίς να μου παρέχει κι εμένα τη δυνατότητα να κάνω το ίδιο γι αυτόν και τους ομοίους του. Με χαρακτηριστική ευκολία χαρακτηρίζουν τον οποιονδήποτε θα συμμετάσχει σε κάποια από τις 2 εκδηλώσεις για το Σκοπιανό, από φασίστα μέχρι ακροδεξιό, από εθνικιστή και πατριδοκάπηλο, μέχρι γραφικό που τον αντιμετωπίζεις χαμογελώντας με ειρωνία. Και εξηγούμαι. Η κ. Κανέλη στην πρωινή εκπομπή του κ. Παπαδάκη έκανε ολόκληρη ανάκριση σε νεαρούς που δήλωναν ότι θα συμμετάσχουν, ρωτώντας σε ποιες άλλες κινητοποιήσεις συμμετείχαν. Δεν κατάλαβα, χαρτί από την Κανέλη χρειάζεται για να υπερασπιστεί κάποιος κάτι που θεωρεί οτι πρέπει; Μια ερώτηση χρειαζόταν η Κανέλη για απάντηση. Λιάνα, τι έγινε με τη συναυλία για τα Ίμια που θα έκανες ΣΤΑ ΙΜΙΑ; Και πώς απαιτείς να έχουν όλοι τα ίδια κριτήρια με σένα για το πότε αξίζει να κατεβεί στο δρόμο κάποιος;
Αργύρης Ντινόπουλος, το καινούριο προβεβλημένο φρούτο που ο λόγος και η επιχειρηματολογία του ολοκληρώνεται μεταξύ «ελάτε τώρα…» και ειρωνικού χαμόγελου. Βγαίνει αυτός τώρα και διάφοροι ΜπιστηδοΚουναλαΔαμανάκηδες να ειρωνευτούν όσους ρε παιδάκι μου θεωρούν ότι αυτός είναι ο τρόπος που μπορούν και πρέπει να διαμαρτυρηθούν. ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ρε, εσάς ΩΣ ΤΙ σας πέφτει λόγος;
Για τους Μακεδόνες βουλευτές που δεν θα συμμετάσχουν, είναι γνωστό ότι προκειμένου να μη θυμώσει ο αρχηγός, μπορούν να μην πάνε εκείνες τις ώρες ούτε για κατούρημα. Τέτοιοι λεβέντες. Δεν έχει δικαίωμα ο Άνθιμος να μιλάει για θέματα εξωτερικής πολιτικής, λένε. Μπα, γιατί; κι ο Άνθιμος και ο κάθε πολίτης έχει δικαίωμα να λέει τη γνώμη του και να τη φωνάζει όσο δυνατά μπορεί με τα εργαλεία που έχει. Εκείνα τα δημοκρατικά, «διαφωνώ με όσα λες αλλά θα αγωνισθώ μέχρι θανάτου για το διακαίωμά σου να τα λες» τι έγιναν;
Όσο για το επιχείρημα του Τάσου Κουράκη για την ματαιότητα του συλλαλητηρίου. «Από το 1992, ο λαός μας έγινε πιο σοφός» Τόσο πιο σοφός πού ότι ψήφισε τότε (ΠΑΣΟΚ-ΝΔ) το ίδιο ψήφισε και τώρα (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ)
Σαν από μακριά να στέκεις , σαν από μακριά να τους κοιτάς όλους . Έλα πιο κοντά να μας πεις και εσύ ποίος είσαι μιας και ασχολείσαι , όχι για τίποτα άλλο.
ΑπάντησηΔιαγραφή