Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Τρίτη, 25 Δεκεμβρίου 2007

Χρόνια Πολλά

Κάθε χρόνο λέμε τα ίδια σε κάθε ευκαιρία σε κάθε γιορτή.
Χρόνια Πολλά λοιπόν, μια ευχή που τουλάχιστο ποτίζει την ελπίδα πως το μέλλον θα 'ναι καλλίτερο και θα διευκολύνει τη ζωή μας.
Χρόνια Πολλά, σε όσους υποφέρουν, σε όσους αγωνίζονται, σε όσους τίμια προσπαθούν, σε όσους δεν αισθάνονται ανώτεροι, σε όσους είναι πολλά αυτά που τους λείπουν.
Από τα παραπάνω βγαίνει το συμπέρασμα οτι οι πολιτικοί εξαιρούνται της ευχής.

Χρόνια πολλά από τον Χατζηδάκη

Τα χρόνια πολλά ευχήθηκε ο υπουργός στου εργαζόμενους στον ΗΣΑΠ στην επίσκεψή του την ημέρα των Χριστουγέννων.
Εγώ στη θέση τους θα ανησυχούσα, μιας και οι ευχές του κ. υπουργού δεν συνάδουν με τα έργα του. Ας θυμηθούν την ΟΑ για την οποία δήλωνε "θα αγωνιστούμε για το καλό της" και δυό μέρες μετά αποπειράθηκε να την στείλει αδιάβαστη.
Φίλοι εργαζόμενοι, το νού σας!

Εκείνη κι εκείνοι

Την συνέλαβαν λοιπόν με τη διαδικασία του αυτόφωρου και την προφυλάκισαν, αν και δεν υπήρχε αυτόφωρο...
Τους δύο εφοριακούς που συνελήφθησαν επ' αυτοφόρω για εκβιασμό, "με τα λεφτά στο χέρι" δηλαδή, τους άφησαν ελεύθερους...
Είναι να μην αισθανθούν "εκείνοι" οτι κινδυνεύουν...

Δευτέρα, 24 Δεκεμβρίου 2007

Ανοίξαμε και σας περιμένουμε

Διαλέχτεεε!
Έχουμε απ' όλα, πάρτε κυρίες και κύριοι, λιμάνια αεροδρόμια δρόμους ενεργειακές πηγές τρένα τηλεπικοινωνίες τράπεζες νησιά παραλίες δάση...... κι ότι δεν έχουμε ακόμα, μπορείτε να το παραγγείλετε και θα σας το ετοιμάσουμε...
Κι όταν θα τα πάρουν όλα οι ιδιώτες τότε θα πληρώνουμε και τον αέρα που αναπνέουμε !
Αναρωτιέμαι γιατί να παίζουμε αυτό το παιγνίδι των εκλογών στην ψευδεπίγραφη δημοκρατία μας και δεν αναθέτουμε την διακυβέρνηση της χώρας μια κι έξω στο κεφάλαιο και την ιδιωτική πρωτοβουλία αφού οι πολιτικοί παραδέχονται την αδυναμία τους να διαχειριστούν την εθνική περιουσία.
Υπουργός Οικονομίας ένας εκ των Κωστόπουλου, Σάλλα, Λάτση(αυτός μάλλον πάει για υπουργός Ενέργειας)
Υπουργός Ναυτιλίας ένας εκ των μεγαλοεφοπλιστών
Παιδείας ένας εκ των μεγαλοεκδοτών (εκτός του Λαμπράκη)
Επικοινωνιών η MIG
Πολιτισμού ο Λαμπράκης
Εμπορίου ο Μαρινόπουλος
Ενέργειας ο Λάτσης ή ο Βαρδινογιάννης
Άμυνας το Πεντάγωνο (το Αμερικάνικο όμως)
ΥΠΕΧΩΔΕ (έχουμε κατασκευαστικές να φάνε κι οι κότες)
Μακεδονίας-Θράκης (τι να το κάνουμε μωρέ, κλεισ' το να πάει στο διάολο)
Υγείας και (τάχα) κοινωνικής Πρόνοιας η MIG και ο Λιακουνάκος σε συνεργασία με μεγάλες Ασφαλιστικές
Δημόσιας Τάξης (η όπως το λένε) Σεκιουριτάδες με την εποπτεία της CIA
Πρωθυπουργό θα βρούνε κάποιον όπως βρίσκουν τόσα χρόνια
Για εμάς τα πράγματα δεν νομίζω να πάνε χειρότερα, έτσι κι αλλιώς εμείς είμαστε για να πληρώνουμε το λογαριασμό

Κυριακή, 23 Δεκεμβρίου 2007

Προϊστάμενος - υφισταμένη

Ας δούμε τα πράγματα ψυχρά έως ωμά.
Η σχέση ανάμεσα στην εξουσία και δύναμη από τη μία και ανάγκης και εξάρτησης από την άλλη, δεν μπορεί να είναι ισορροπημένη, είναι (από τα πράγματα) μια σχέση άνιση. Ο ισχυρός εκμεταλλεύεται την ισχύ που απορρέει από τη θέση του σε βάρος του αδύναμου, πολύ περισσότερο όταν ο αδύναμος είναι συμβασιούχος και το εργασιακό του μέλλον εξαρτάται απόλυτα από τον ισχυρό. Στη συγκεκριμένη περίπτωση (ξέρετε ποιά), είναι σίγουρο οτι ο κύριος καλλιέγησε τις ελπίδες της κυρίας η οποία πάνω στην ανάγκη (δεν θα ηθικολογήσουμε τώρα) παρέβλεψε τα χρόνια, τα κιλά, την εμφάνιση του κυρίου πιστεύοντας οτι θα ήταν ο προστάτης της στην επιθυμία της να μονιμοποιηθεί. Έτσι όταν είδε οτι όχι μόνο δεν επρόκειτο να την βοηθήσει αλλά της έδειχνε και την πόρτα της εξόδου, "πήρε ανάποδες" και πήγε να σκληρύνει το παιγνίδι που δυστυχώς πήρε άσχημη τροπή.
Στο "δια ταύτα" όλες οι ευθύνες βαραίνουν τον κύριο που χρησιμοποίησε την ισχύ του (και μάλιστα δοτή) προκειμένου να περάσει καλά, άρα θα μπορούσε να κάνει και άλλα προκειμένου να περάσει ακόμα καλλίτερα

Σάββατο, 22 Δεκεμβρίου 2007

Μαγγίνας

Κρατάω την σημερινή ημερομηνία, για δώ σε ένα μήνα αν ο κ. Μαγγίνας υποβάλει έφεση κατά της απόφασης με την οποία του υποβλήθηκαν πρόστιμα για τις πολεοδομικές παραβάσεις στην εξοχική του κατοικία, την τύχη της έφεσης, πότε πόσα και αν θα πληρώσει τελικά, όπως επίσης και το αν η αυστηρότητα της πολιτείας θα περιοριστεί μόνο σ' αυτήν την υπόθεση τη στιγμή που η περιοχή αλλά και η Ελλάδα γενικότερα είναι γεμάτη από αυθαίρετα.
Με την ευκαιρία θα 'θελα να ρωτήσω τον κ. Χατζηδάκη. πόσα σχολεία και νοσοκομεία θα μπορούσαμε να χτίσουμε αν οι υπηρεσίες επιτελούσαν στοιχειωδώς το καθήκον τους. Ας κάνει μια μελέτη και γι αυτό, πρέπει να του είναι εύκολο, αφού του πήρε μόνο δυό μέρες να αντιστοιχίσει τα χρέη τος Ο.Α. με ευαγή ιδρύματα...

Παρασκευή, 7 Δεκεμβρίου 2007

Σχολεία και Νοσοκομεία

Να γιατί όλοι οι πολιτικοί στέλνουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία και όταν χρειάζονται ιατρική περίθαλψη αναγκάζονται να καταφεύγουν σε ιδιωτικές κλινικές. Γιατί εξ αιτίας της Ολυμπιακής μας λείπουν 2.000 σχολεία και ένα μεγάλο Νοσοκομείο σε κάθε Νομό!!! (κ.Χατζηδάκης)

Να γιατί οι περισσότεροι Έλληνες είναι φτωχοί. Γιατί εξ αιτίας της Ολυμπιακής ο κάθε Έλληνας χάνει 1.700 ευρώ!!!
(Μάνος... ο πρώην και νυν τίποτα, ή αλλιώς ο πολιτικός που ανέλυσε τις σκέψεις του με PLAYMOBIL)

Πέμπτη, 6 Δεκεμβρίου 2007

Δηλώσεις κ. Χατζηδάκη

Στο δελτίο ειδήσεων του ALTER (6/12/07 ώρα 20.25) ο κ. υπουργός ανέφερε ανάμεσα στα επιχειρήματά του οτι "αν δεν είχαμε τα χρέη της ΟΑ, θα μπορούσαμε να χτίσουμε 2.000 σχολεία και ένα μεγάλο νοσοκομείο σε κάθε νομό της χώρας!
Ετοιμαστείτε, μόλις κλείσει η ΟΑ, θα αρχίσουν να χτίζονται σχολεία και νοσοκομεία... Στο ετήσιο μνημόσυνο της ΟΑ θα χοροστατήσουν οι υπουργοί Παιδείας και Υγείας.

Λάκης Λαζόπουλος

Παρακολουθώ ανελλιπώς το Αλ Τσαντήρι και πέρα από την απόλαυση της παράστασης, αναρωτιέμαι αν όλοι όσοι συρρέουν στο στούντιο και τα εκατομμύρια που παρακολουθούν από το σπίτι, συμφωνούν με τα κοινωνικά και πολιτικά του σχόλια. Αν ναι, τότε πως εξηγείται το εκλογικό αποτέλεσμα που αυτοί οι ίδιοι διαμορφώνουν κάθε φορά; Εδώ σας θέλω... εκτός αν ισχύει αυτό που λέει ο Λιακόπουλος "για τα αεροπλάνα που ...μας ψεκάζουν και μας κάνουν ζόμπι. Λέτε;

Φορολογικό σύστημα

Μου έλεγε φίλος Ελληνοαμερικανός οτι εκεί (μένει στο Newport R.I) πληρώνουν 3 άμεσους φόρους. Έναν στο Δήμο, έναν στην Πολιτεία και έναν στην Ομοσπονδιακή κυβέρνηση. Ο Δήμος διαθέτει τα χρήματα για έργα στον Δήμο, ο κυβερνήτης της Πολιτείας για έργα στην Πολιτεία και η κεντρική κυβέρνηση για όλη τη χώρα.
Ο πολίτης της Ξάνθης, του Τυρνάβου, της Άμφισσας, της Κόνιτσας, της Τρίπολης, των νησιών, βλέπει τους φόρους που πληρώνει να επενδύονται (αν όχι όλοι - που θα έπρεπε -) έστω κατά ένα μέρος στον τόπο του; Λέτε να γίνεται έτσι;

Ελληνική Εξωτερική(;) πολιτική

Διάβαζα τις προάλλες στην εφημερίδα "Μακεδονία" οτι το υπουργείο εσωτερικών των Σκοπίων θα προκηρύξει διαγωνισμό για νέες πινακίδες κυκλοφορίας των αυτοκινήτων στις οποίες θα αναγράφεται η λέξη "Macedonia" και ο κωδικός ΜΚ. Σε ερώτηση των δημοσιογράφων αν δεν ανησυχεί η υπουργός μήπως αυτό προκαλέσει προβλήματα σε όσους θελήσουν να επισκεφθούν την Ελλάδα με τα αυτοκίνητά τους αυτή απάντησε: "Αφού δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα διαβατήρια γιατί να αντιμετωπίσουν με τις πινακίδες των αυτοκινήτων" Αν αυτό αληθεύει, οτι δηλαδή οι πολίτες των Σκοπίων μπαινοβγαίνουν στην Ελλάδα με διαβατήρια που γράφουν Republica Macedonia, τότε είναι φανερό οτι η Ελλάδα ασκεί εξωτερική πολιτική μόνο για το εΣωτερικό και για να παραπλανά την κοινή γνώμη. ΕΥΓΕ!!!

Τετάρτη, 5 Δεκεμβρίου 2007

Καλώσ' τον

Μέσα σε όλα να και ο Μητσοτάκης Jr, η νέα ελπίδα του έθνους να δηλώνει οτι η ΟΑ πρέπει να κλείσει... Από κόρακα "κρα" θα ακούσεις, τι άλλο; Αυτός βέβαια σαν νέα έκδοση του παλιού μοντέλου την κλείνει μια και έξω, όχι σαν τον πατέρα του που άρχισε να την κόβει κομμάτι κομμάτι (πώληση του κέτεριγκ)

Μάνος, κύριοι

Ο κ. Μάνος (ναι, ναι ο γνωστός επιτυχημένος σε οτι καταπιάστηκε) με τις απόψεις που εξέφρασε σχετικά με το πρόβλημα της Ο.Α. έδειξε το δρόμο για την λύση κι άλλων προβλημάτων. Οι σοβαρά ασθενείς θα πρέπει να εκτελούνται έτσι ώστε και λιγότερα νοσοκομεία να συντηρούμε, και λιγότερους γιατρούς, νοσοκόμες κλπ να πληρώνουμε... Το επόμενο μετρο θα είναι η εφαρμογή του Καιάδα για όσους το DNA δεν προβλέπει καλή υγεία μέχρι τα 70, που θα εργάζονται. Ο "ταυρος" στο υαλοπωλείο...

Τρίτη, 4 Δεκεμβρίου 2007

Ερωτήσεις

Μπορεί κανείς να μας πεί ποιά ήταν η οικονομική κατάσταση της Ο.Α. όταν αναλάμβανε την προεδρία της εταιρίας ο κάθε ένας απο τους κατά καιρούς διορισθέντες και ποιά ήταν όταν την παρέδιδε στον επόμενο εκλεκτό; Όχι τίποτε άλλο, αλλά για να δούμε αν πλήρωσε κανείς τον λογαριασμό. Τού μπαμπά τους να ήτανε η εταιρία, θα τους είχε αποκληρώσει, ενώ αντίθετα οι κυβερνήσεις, κάποιους απ' αυτούς τους αντάμοιψαν με θέσεις στο Ευρωκοινοβούλιο!

Ερωτήσεις ΙΙ

Που πάω και τα θυμάμαι...
Αλήθεια τι έγινε με τη μήνυση που κατέθεσε(;) ο τότε υπουργός και πρώην συνδικαλιστής κ. Πρωτόπαπας κατά του εκδότη της Αυριανής για δημοσιεύματα του δεύτερου σχετικά με την βίλα του πρώτου;
Τι έγινε με την άλλη μήνυση που κατέθεσε(;) ο κ. Κοντομηνάς κατά (πάλι) του εκδότη της Αυριανής σχετικά με δημοσιεύματα του δεύτερου για εξαπάτηση πελατών της ασφαλιστικής εταιρίας του πρώτου;

Ερωτήσεις

Σχετικά με το πρόβλημα της "ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ"
Ερωτήσεις που ζητάνε υπεύθυνες απαντήσεις (λες και υπάρχουν υπεύθυνοι σ' αυτό το τόπο)
1. Πότε και πόσο πλήρωνε το υπουργείο εξωτερικών την Ο.Α. για τα δρομολόγια Ιωάννινα - Τίρανα δύο φορές την εβδομάδα (όταν ακόμα τα χερσαία σύνορα ήταν κλειστά) και το
αεροσκάφος μετέφερε μόνο έναν διπλωματικό σάκκο;
2. Έναντι ποιού τιμήματος υποχρέωναν την Ο.Α. (οι κυβερνώντες) να μεταφέρει τον Τύπο καθημερινά απο την Αθήνα στις άλλες μεγάλεις πόλεις, ιδίως όταν της ζητούσαν να δρομολογεί έκτακτη πτήση γι αυτόν τον σκοπό αποκλειστικά;
3. Υπολογίζει κανείς πόσο κοστίζει στην εταιρία η καθιέρωση δρομολογίου π.χ. για τα Κήθυρα; Όταν η δημιουργία εταιρικού γραφείου στο νησί της περίπτωσής μας, προϋποθέτει την παρουσία προϊσταμένου, δύο τουλάχιστον υπαλλήλων, ενός εργάτη, μιας καθαρίστριας, ενός οδηγού, είναι ποτέ δυνατό το δρομολόγιο να βγάζει κέρδος; Και μπορεί κάποιος να μας πεί πόσοι προορισμοί σαν τα Κήθυρα υπάρχουν στο δίκτυο της Ο.Α.
Αυτά τα δρομολόγια υπάρχουν ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχουν για εθνικούς και κοινωνικούς λόγους, αλλά κάποιος πρέπει να αναλαμβάνει το κόστος αυτής της (σωστής) πολιτικής και αυτό το κόστος δεν ισοσκελίζεται από την επιδότηση του εισητηρίου. Εξ' άλλου υπάρχουν πτήσεις που εκτελούνται με 4 - επιβάτες.
4. Πλήρωσε η πολιτεία την Ο.Α. για το αεροσκάφος που διαθέτει κατά καιρούς για τις μετακινήσεις αξιωματούχων στο εξωτερικό (Πρόεδροι Δημοκρατίας σε ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία, Κίνα κ.α.) όλα "εις χρέωσιν Προεδρίας Δημοκρατίας, εις χρέωσι Προεδρίας της Κυβερνήσεως, εις χρέωσιν...." προς είσπραξιν τίποτα; Αεροσκάφη και πληρώματα χανόταν για μέρες, αλλά το μαγαζί ήταν δικό τους, ποιός θα τους έκανε έλεγχο;
Ή μήπως τα δύο μεγάλα κόματα έχουν εξωφλήσει τις υποχρεώσεις τους για τις μεταφορές των ψηφοφόρων τους...
Και τέλος για το φοβερό επιχείρημα περί των "χρημάτων του Έλληνα φορολογούμενου"
Μήπως γνωρίζει ο φορολογούμενος που πάνε τα λεφτά του; Τον ρωτάνε αν σηκώνει αύξηση η βουλευτική αποζημίωση; ηΔΕΗ; τα τέλη κυκλοφορίας; ο ΦΠΑ; τα δημοτικά τέλη;
Εκτός αν με το κλείσιμο της Ο.Α. θα πληρώνουμε λιγότερους φόρους ή θα αποκτήσουμε περισσότερα σχολεία και νοσοκομεία
Έξω απ' την παράγκα ρεεεεεεεεε!